Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er makspris du er villig til å betale for et par solbriller? Sikler på et pa som koster nesten 3000. De er knallfine, men i overkant dyre...

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har et par til 2800,- som jeg fikk av faren min for to år siden. Hadde kjøpt meg et par til 1600 som han klarte å tråkke på, så da ble det nye. Elsker dem, de holder seg i formen og sitter godt på nesen. Jeg blunker heller ikke vippene borti glasset, så alt fungerer. Måtte prøve mange før jeg fant det perfekte paret. Kjøpte noen som var litt tidløse, for jeg akter ikke å bytte så dyre briller hver sesong

Skrevet

Med mitt forbruk av solbriller holder det med H&M-briller til 50 kroner.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg tror grensen ligger ved 2000 kroner. I fjor rotet jeg bort to par dyre solbriller, og etter det har jeg ikke kjøpt så dyre briller. Et par fra Diesel som kostet ca 1300, et nytt par enkle Oakleys til rundt 800, og så nødkjøpte jeg et par fine fra Page (men med dårlige glass) til 300 da jeg ikke hadde noen andre tilgjengelige.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg greier alltid å kaste bort, sette meg på, knekke osv. alle solbriller jeg har, så noe stort mer enn 100spenn er jeg ikke villig til å bruke.

Gjest Frysepulver
Skrevet
Jeg greier alltid å kaste bort, sette meg på, knekke osv. alle solbriller jeg har, så noe stort mer enn 100spenn er jeg ikke villig til å bruke.

Det har jeg også alltid gjort, men jeg har faktisk klart å ta vare på begge mine dyre par (det var ikke jeg som veivet brillene ned fra bordet for så å tråkke på de ;) ) Tror man automatisk passer litt bedre på brillene når man vet de kostet noen høvdinger

Skrevet

Jeg har dyre sportsbriller - sykkelbriller til et par tusen og et par par slalombriller til bortimot 3000 kr stykket. Hverdagsbrillene handles så billig som mulig, da jeg liker å bytte de ut ofte.

Gjest Peachbud
Skrevet

400,- kanskje. Kan aldri huske å ha kjøpt meg solbriller noengang.

Gjest Gjest
Skrevet

100-200. Bruker i perioder en medisin som gjør at jeg er avhengig av solbriller som fungerer, men utseendemessig så er jeg mindre kresen. Har heller ikke råd til å bruke stort mer på slikt.

(Og mine har jeg hatt i ca 1 år nå. Behøver ikke koste flere høvdinger for at man passer godt på ting så sant man er blakk nok ;))

Gjest Advena
Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke mer enn 200-300 på solbriller. Nå har jeg et par fra H&M til 39kr, og to par fra QXL som jeg vel betalte rundt 200 sammenlagt for.

Endret av Advena
Skrevet

Gidder ikke å betale mer enn 200 kr, og gjerne mindre :) Har kjøpt etui på HM nå, så tror de holder seg en stund nå ;)

Skrevet
Hverdagsbrillene handles så billig som mulig, da jeg liker å bytte de ut ofte.

Godt poeng.

Jeg kunne tenke meg flotte dyre briller jeg og, men synes det er mer gøy å ha flere par som kan brukes til forskjellige anledninger.

(Men herregud, blir jeg rik en dag skal jeg kun bruke Dior!)

Skrevet

Betalte 2000 for et par rå Chanel solbriller nå nettop.

Synes ikke det var så ille.

Skrevet

Jeg kjøpe kun solbriller til rundt 100-lappen og de fungerer kjempe fint og ser knall fete ut. Jeg bryr meg lite om merke og har heller ikke råd til/prioriterer ikke dyre solbriller.

Skrevet

Maks en hundrings. Solbriller blir glemt, mistet, tråkket på, knekt, havner i bunnen av veska; kort sagt er det forbruksvare.

Skrevet

Solbriller er forbruksvare her også, så jeg betaler ikke mye for et par. Men ser jeg et par kjempestilige som koster litt, så kan jeg være gal nok til å slå til.

Skrevet

Maks et par hundringser - bruker solbriller sjelden, og syns de jeg finner på HM o.l er helt ok til mitt bruk.

Gjest Odense
Skrevet (endret)

Er det noen norske nettbutikker som selger ekte merke solbriller?

Endret av Odense
Skrevet

Om jeg virkelig vil ha de brillene og har råd til de så kan jeg godt bruke 3000 kroner på det.

Jeg har en hel skuff med solbriller, mange billigbriller fra H&M, Glitter osv. Og så har jeg et to Cavallibriller som koster litt mer. Men jeg er flink til å passe på de da, pusser de og har de i etui. For så dyre briller er ikke forbruksvare.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg sikler på et par fra Gucci nå som jeg bare MÅ ha og de koster sikkert 3000kr. Men kjøper de på rentefri brillekonto så blir det ikke så ille. Jeg har et titalls solbriller, alt fra Dior og Replay til flere billige fra hm, glitter, voice osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...