Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_BeBe_*
Skrevet

Hva gjør dere for å få en myk hud?

Hvilke produkter bruker dere? Gjerne med tips om gode og dårlige produkter og ca.pris.

Hvor ofte bruker du de ulike produktene?

Kvinne som gjerne vil ha silkemyk hud ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Peeling! Og godt med fuktighetskrem etterpå! Myk som en babyrompe hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Babyolje på våtnydusjet hud, er kjeme bra! Huden blir kjempe myk! :danse:

Gjest Tweek
Skrevet

Enig i denne.

Jeg bruker peeling i dusjen (exfolie etteller annet fra l\oreal) og så smører jeg med med extra strenght etterpå. Ikke smør inn alt for mye for da blir det liggendes et krem lag utenpå leeenge, men smør så du kan la hendene "gli" på kroppen. Pass også på å smøre rett etter dusjen mens du fortsatt er varm :)

Skrevet

Signerer den :klappe:

Gjest Gjest
Skrevet

Peeling et par tre ganger i uka. Den grønne fra l'oreal er helt ok så lenge man passer seg for å skrubbe for hardt (har litt sensitiv hud). Av bodylotins og oljer så varierer jeg litt ettersom årstid og hudtilstad men legger litt penger i noe som lukter godt, ikke inneholder for masse fargestoffer, alkohol ol, har god konsistens som trekker lett inn osv. Liker f.eks decleor sine kroppsprodukter.

Skrevet

Jeg peeler og skrubber med en børste fra body shop.

Smører meg med Jason Aloe vera body lotion.

Deilig!!!

Gjest Tweek
Skrevet

Peeling et par 3 ganger i uka er jo litt bøst. Spes hvis du har sensitiv hud. en gang i uka/en gang per halvanne uke holder fint :)

Gjest beekeeper
Skrevet
Peeling et par 3 ganger i uka er jo litt bøst. Spes hvis du har sensitiv hud. en gang i uka/en gang per halvanne uke holder fint :)

Jeg kan ikke ta peeling 3 ganger i uka, da blir huden min helt skrapa.. Men 1 gang i uka holder jo i massevis..

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg synes at Vichy sin dusjsåpe og bodylotion er det som gjør min hud mykest. Jeg har nå gått over til et annet merke nå, men kommer til å kjøpe Vichy neste gang. Fås kjøpt på apoteket, og koster ca. 100 kroner for dusjsåpa og noe mer for bodylotionen.

Gjest Tweek
Skrevet
Jeg kan ikke ta peeling 3 ganger i uka, da blir huden min helt skrapa.. Men 1 gang i uka holder jo i massevis..

Mhm. KOmmenterte bare hun over som har sensitiv hud, men likevel peeler 3 ganger i uka. Det er jo bare bortkasta og ikke bra for huden.

Gjest Gjest
Skrevet
Mhm. KOmmenterte bare hun over som har sensitiv hud, men likevel peeler 3 ganger i uka. Det er jo bare bortkasta og ikke bra for huden.

Peeler ikke så veldig hardt da. Hudpleier har i hvert fall sagt at det er helt greit om man ikke gnir så veldig. Man blir jo litt avhengig av den glatte følelsen :ler:

Skrevet

Peeling er ingen hemmelighet ;)

Jeg vil gjerne anbefale en fra The Body Shop som heter "Coconut body scrub" - den er fantastisk!

Skrevet
Hva gjør dere for å få en myk hud?

Hvilke produkter bruker dere? Gjerne med tips om gode og dårlige produkter og ca.pris.

Hvor ofte bruker du de ulike produktene?

Jeg peeler med skrubbehansker og dusjolje. Du trenger ikke legge mye penger i peeling-produktene. Loreal har en god peeling til rundt 50,- og skrubbehansker kan brukes rett på kroppen og koster alt 20,- på H&M. Skrubb/masser med det/de noen ganger i uken og smør med en god bodylotion. Jeg liker blant annet Loreal og Body Shop. DA er du garantert myk hud.

Gjest Tweek
Skrevet
Peeler ikke så veldig hardt da. Hudpleier har i hvert fall sagt at det er helt greit om man ikke gnir så veldig. Man blir jo litt avhengig av den glatte følelsen :ler:

Glatte følelsen er digg ja!

Men så lenge du har sensitiv hud ville jeg ikke gjort det så ofte.

Skrevet

Skrubb og fuktighetskrem. En trenger ikke engang å kjøpe skrubb, bare bland litt grovkornet salt i dusjsåpa. Så bruker jeg Spenol og smører inn hele kroppen mens den ennå er fuktig og varm etter dusjen. Herlig :)

Skrevet
En trenger ikke engang å kjøpe skrubb, bare bland litt grovkornet salt i dusjsåpa.

Havsalt og olje funker fint. Litt kliss, men huden blir myk og får nytt fett.

Gjest Gjest
Skrevet

Må bare få anbelafe Body Shop sin scrub, den kommer i flere versjoner. Jeg hadde den som var med Mango, den var så deilig! Lukter kjempegodt, og huden blir dødsmyk.

Ganske dyr og ikke så veldig drøy, men kjempedeilig uansett!

Skrevet

Jeg har aldri helt forstått vitsen med å bruke flere hundre på en peeling til kroppen. Jeg har testet mye, men kjenner egentlig ikke den store forskjellen mellom de ulike merkene og en dæsj olje og havsalt/sukker (kun lukten.) Med mindre man får veldig uren hud på kroppen kan vel en oljepeeling fungere fint. Jeg ville heller brukt penger på å få en god bodylotion som gav mye fukt/fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...