Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 har luktet litt på laura biagiottis ROMA, men litt usikker på hva jeg egentlig synes. hvordan blir den klassifisert, er den tung/lett, krydret eller ikke? passer den til unge eller mer voksne synes dere?
Gjest Deception Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Den er tung og ganske påtrengende. Jeg likte den en stund på 90-tallet, men nå kan man bruke den til å true meg med.
Hubble Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Assosierer også Roma med 90 tallet, på den tiden jo mer jo bedre var dekkende for min parfymebruk..
Gjest synseren Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har "forelsket" meg i den parfymen. Lukter himelsk synes jeg. Lukten er mild og ren, synes jeg. Har fått skryt av andre som likte lukten også. Den kommer jeg garantert til å kjøpe igjen!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Veldig tung, og på de aller fleste altfor mye og fryktelig påtrengende. Men på noen lukter den kjempegodt. Herreparfymen er helt fantastisk.
Parfumfreek Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg også har likt den før (men aldri hatt den riktignok) Synes den er ganske tung og voksen. Noen passer den på, og andre ikke
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Den er tung og ganske påtrengende. Jeg likte den en stund på 90-tallet, men nå kan man bruke den til å true meg med. Samme her og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå