Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg opplever innimellom at jeg flørter med en dame og at hun virker veldig interesert, men så er det ett eller annet som går galt og hun mister interessen. Kan noen av damene her gi eksempler på når dette har skjedd dem. Altså at de har blitt sjarmert av en gutt, men så mistet interessen. Hva gjorde han galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen damer er like, det som funker for den ene, funker ikke for den andre.

Så derfor må en vel bare prøve til en finner en man matcher med

Gjest Gjest
Skrevet

jeg hadde kontakt med en fyr som jeg falt pladask for. Vi snakket temmelig mye over telefonen, Traff hverandre et par ganger i skuddåret også (på grunn av avstand). Jeg savnet han mye og ofte. Han ringte meg nesten hver dag- og vi delte mange fine samtaler sammen :rødme:

Det han gjorde feil var at han tilfeldigvis var på farten i min by. Han oppholdt seg 15 timer her (jeg visste at han var i byen) Og da jeg omsider hørte fra han,så var det han som ringte for å si at han ikke hadde sjans til å stikke innom :overrasket:

PANG, så mistet jeg faktisk alt av følelser. Når han er sånn,så er han ikke en venn engang...Gidder ikke å ha kontakt med han mer. Er ingen vits :sur:

Gjest StockDama
Skrevet

han sa han var nazist...da forsvant alt av følelser og respekt på sekundet.

Gjest Browniiez
Skrevet

Jeg har opplevd samme som deg, bortsett fra at jeg har vært jenta.. Det som skjedde var at jeg ble kjent med en gutt, og likte jakten, spenningen og kriblingen. Flørtet masse, men til slutt gikk det opp for meg at vi kunne blitt kjærester, og da ville jeg ikke mer likevel. :forvirret:

Da begynte jeg bare å se alle de dårlige sidene ved personen og ting jeg ikke likte, osv. Det er mange venner av meg som har opplevd det samme, og med meg skjedde dette med minst fire gutter. Det var ikke noe jeg ville skje, men bare en sånn ekkel "ha deg vekk fra meg"-følelse. :overrasket:

Vet ikke om dette gjelder jenta du liker, da. Dette gikk iallfall over for meg når jeg ble forelsket i en jeg virkelig ville ha, og det tok litt tid før han ville ha meg tilbake. Følelsene forsvant ikke, men ble bare enda sterkere. Så det er vel noe som går over når man finner en man virkelig vil ha.. :) Tror jeg da. Jeg fikk meg jo kjæreste til slutt, og han er perfekt for meg.. Så kanskje hun tviler på om dere er perfekte for hverandre, dersom hun mener det er viktig at dere er det?

Gjest Gjest
Skrevet

Det du nevner er egentlig grunnen til at jeg ikke liker dating. Det tar litt tid å finne ut hvem noen er og når det skjer hender det jo at man bare mister interessen (samme hvor fysisk tiltrukket man er :ler: ). Kan være helt ulike ting hver gang så vanskelig å gi noe fasitsvar. Er bare en av livets realiteter dessverre ;)

Skrevet

Jeg var på date med en som ikke respekterte mine grenser. Jeg husker ikke hva vi snakket om, men det var i hvertfall noe som jeg ville holde for meg selv, men han maste og presset på for å få meg til å snakke om det. Det fikk i hvertfall meg til å miste interessen.

Enkelte menn har en tendens til å være veldig masete og har problemer med å ta nei for et svar (det være seg på den ene eller andre måten).

Gjest Gjest
Skrevet

Han overøste meg med kjærlighet, komplimanger, blomster, feiret 3 dager, 3 uker, 6 dager, 7 uker osv osv.

Jeg fikk ikke luft, ikke fred - dette var ALVOR, og jeg fulgte ikke med. Til slutt klarte jeg ikke ta på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...