Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lipgloss
Skrevet

klokke til en fin herremann?:) Hvilke merker er det som er populære og som faktisk er allright'e?:)(maks pris 3000).

Tenkte på design ala denne:

(finnes den i Norge?)

Takk for tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes Storm klokker er fine til både kvinner og menn

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg var nettopp hos den lokale urmakeren og kjøpte et Tissot-ur til mannen min .. Det var en kjempefin klokke til rett rundt 3.000 kroner ...

Skrevet

Både jeg og min mann har Seiko. Synes de har pene og klassiske klokker.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg kjøpte en Citizen-klokke til min kjære. Den er vanntett ned til 100 meter, og litt røff, med mørk urskive og grov stållenke. Pris ca. 2000 kroner.

Skrevet

Tja, jeg ville heller gått for en kvalitetsklokke fra et av de gode klokkefabrikantene enn en moteklokke. En klassisk klokke er noe som vil passe til alt og vare lenge. Selvfølgelig, det er ikke alle som synes 3000 kroner er så mye, så de ikke har problemer med å kjøpe en ny etter 1-2 år når de er lei den andre. ;) Bytteretter og garantier er også bedre fra kjente produsenter.

Gjest Lipgloss
Skrevet
Tja, jeg ville heller gått for en kvalitetsklokke fra et av de gode klokkefabrikantene enn en moteklokke. En klassisk klokke er noe som vil passe til alt og vare lenge. Selvfølgelig, det er ikke alle som synes 3000 kroner er så mye, så de ikke har problemer med å kjøpe en ny etter 1-2 år når de er lei den andre. ;) Bytteretter og garantier er også bedre fra kjente produsenter.

Du har ett poeng, men han jeg skal kjøpe klokke til har veldig mange klokker fra før av, men jeg vet at han ønsker seg en sporty klokke. Dette er en veldig veldig nær venn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...