Gå til innhold

Politiet i Sandnes terroriserer

Fremhevede innlegg

Gjest Snillen
Skrevet

Jeg er livredd for slanger. Leste i lokalavisen at en slange er på frifot. Synes det er terror av politiet å gå ut med slike opplysninger. Jeg hadde levd best i uvissheten og det tror jeg mange andre også hadde gjort.

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet (endret)

Leste også notisen i Sandnesposten. Skikkelig uproffesjonelt av politiet i Sandnes. Skaper hysteri blandt innbyggerne i Sandnes.

Jeg vil føle meg trygg i byen min... :slåss:

Endret av synseren
Skrevet

Er det ikke bra at folk blir advart, da?

Skrevet

ENig med Pax - det er da bedre at folk er oppmerksomme - og at de skjønner hva de ser - om de ser den - så den kan fjernes - enn at det skal være hemmelig at den er "på rømmen".

Skrevet

Det er jo ikke så lenge siden det var en slange løs i stavanger og..

Skrevet

Var det den slangen på Ålgård, den var jo ikke farlig da, en slags "snok" type

Gjest Gjest_GIzmo_*
Skrevet
Var det den slangen på Ålgård, den var jo ikke farlig da, en slags "snok" type

Vi har lenge visst at det var en slange løs i sandnesregionen.

Dette er selvsagt "jærslangen". Den flyr bare på søte jenter etter fuktige lørdagskvelder, og tilbringer dagene oppkveilet i det varme hiet i buksene til magnus.

Skrevet

Har hørt rykter om at politiet i Sandnes forfølger personer med sirenene :ler:

Skrevet
Vi har lenge visst at det var en slange løs i sandnesregionen.

Dette er selvsagt "jærslangen". Den flyr bare på søte jenter etter fuktige lørdagskvelder, og tilbringer dagene oppkveilet i det varme hiet i buksene til magnus.

:ler:

Skrevet
Er det ikke bra at folk blir advart, da?

Jo, hvis de samtidig passer på å gjøre oppmerksom på at slanger ikke er menneskeetende rovdyr som angriper deg så fort de har en sjans.

Antakelig er dette en pyton eller en boa, jeg har ikke lest hva som står i avisene der borte, og de er nokså harmløse begge to.

Dumt å lage hysteri om ting som strengt tatt ikke er noe å være redd for.

Skrevet

It's not me !

*Korspåhalsen*

Skrevet
Jo, hvis de samtidig passer på å gjøre oppmerksom på at slanger ikke er menneskeetende rovdyr som angriper deg så fort de har en sjans.

:klø: Det vet da vel alle?

Skrevet
Leste også notisen i Sandnesposten. Skikkelig uproffesjonelt av politiet i Sandnes. Skaper hysteri blandt innbyggerne i Sandnes.

Hmm. Hva hadde reaksjonen vært om noen (et barn kanskje) hadde blitt angrepet og det hadde kommet frem at politiet hadde vist om det men latt være å si ifra?

Gjest Borghild
Skrevet

Nei, nå har Rune stukket av igjen! Merket igår at han var borte, men trodde katta hadde tatt seg et herremåltid.

Gjest Nedfall
Skrevet
Hageslangen min er borte!

Jeg skal spørre koseslangen om han har sett ham..

Skrevet

Snakket litt med nedfall her, tror han misforsto litt, jeg er en koseslange, ingen hageslange.. :klø:

Gjest synseren
Skrevet

Dette var helt sikkert ment som en seriøs tråd fra ts sin side. Da sporer man ikke av og begynner å snakke om hageslanger.

Saken er den at politiet i Sandnes oppfører seg klandreverdig og sprer unødvendig frykt i uskyldige mennesker.

Gjest Gjest
Skrevet
Saken er den at politiet i Sandnes oppfører seg klandreverdig og sprer unødvendig frykt i uskyldige mennesker.

Uskyldige og uskyldige, de er ihvertfall skyldige i å bo i Rogaland ...

Skrevet

Det er vel strengt tatt en fordel at politiet informerer publikum. Da kan man ta forholdsregler, det er lettere å håndtere en fare om man på forhånd er informert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...