Tusseline Skrevet 20. mars 2003 #41 Del Skrevet 20. mars 2003 Måltidet er reddet dersom man har Norvegia, fersk agurk, tomat og paprika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 21. mars 2003 #42 Del Skrevet 21. mars 2003 Jordbær (til kjapp frokost) Brunost (til knekkebrødet) Snøfrisk og salami (til søndagsfrokosten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 21. mars 2003 #43 Del Skrevet 21. mars 2003 Brødskive med cottage chese og syltetøy, er blitt helt avhengig. Spiser det hver morgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. mars 2003 #44 Del Skrevet 21. mars 2003 NUGATTI :D fyyyyy.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Carten Skrevet 21. mars 2003 #45 Del Skrevet 21. mars 2003 Trønderfår og Stabburet leverpostei MÅ til enhver tid være i kjøleskapet! Ellers er det alltid norvegia og skinkepålegg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #46 Del Skrevet 21. mars 2003 fiskepudding, peppermakrell, leverpostei, salami, nøkkelost, philadelfia ost m/rødløk... tomater, akurk.. osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 21. mars 2003 #47 Del Skrevet 21. mars 2003 Fersk loff med leverpostei ( den runde boksen) og majones.Jeg overlever ikke uten majones!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. mars 2003 #48 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har alltid bringebærsyltetøy eller rørte jordbær i kjøleskapet, samt gulost, gjerne ridder eller norvegia. Hender med jevne mellomrom at jeg får Nugatti-kick, så en boks har jeg alltid stående. Ellers er det godt med sukker på ristede brødskiver. ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. mars 2003 #49 Del Skrevet 21. mars 2003 Norvegia, nugatti og sjokade siden det er det tassen vil ha for tiden... Jeg er ikke så glad i brødskiver, men må ha egg i kjøleskapet til en hver tid. Og Norvegia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 27. mars 2003 #50 Del Skrevet 27. mars 2003 Salat, agurk, tomat, italiensk salat, røkt kjøttpålegg. Alt på en skikkelig grov brødskive. Eller forresten smaker det fortreffelig på fine rundstykker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå