Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

det kan jo være at jeg innbiller meg dette, eller at det rett og slett er meg det er noe "galt"med.

Gjelder selvbruningskrem.

har i utgangspunktet ganske så lys hud. som mange andre har jeg hvert år bikiniskrekk og redsel for å lyse opp som et blendende spøkelse på stranda. men takke meg til denne selvbruningskremen. nå er ikke dette det store problemet lenger.

MEN. Føler at mine egne pigment har blitt mer "passive" etter at jeg begynte med denne kremen. merket det først i fjor sommer. ferierte på en middelhavsøy i to uker. nok av tid til at til og med min hud kunne rukket få godt med farge. benyttet meg av selvbrunig under hele turen samt vanlig solkrem. mot slutten av ferien fikk jeg problemer med at selvbruningskremen begunte flasse av.og under var lys, lett irritert hud...huden så ikke ut til å ha fått særlig med farge...

så lurer nå veldig.vi vet kanskje ikke nok om selvbruningskremer i og med de ikke har vært på markedet så innmari lenge.. men kand et tenkes at denne kremen lager et "lag" og hindrer endel av solstrålene komme til? eller blir kanskje våre egne pigment mer "passive" - tåpelige spm.men begynt lure veldig.

kanskje andre med erfaringer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...