Gjest Browniiez Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 :rødme: - Har du sagt til kjæresten din "Jeg elsker deg?" - Hvis ja, hvordan sa du det? - Hvis nei, hvorfor har du ikke sagt det? - Hvordan skjedde det, hva var responsen? - Eller var du den som ble sagt det til, hvordan reagerte du?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 -ja, det har jeg -jeg sa det i fylla -det skjedde i fylla, på fest, responsen var god, han sa at han elsket meg også -da ble jeg glad:)
Gjest King James V Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 :rødme: - Har du sagt til kjæresten din "Jeg elsker deg?" - Hvis ja, hvordan sa du det? - Hvis nei, hvorfor har du ikke sagt det? - Hvordan skjedde det, hva var responsen? - Eller var du den som ble sagt det til, hvordan reagerte du? nei jeg har ikke sakt det hvorfor ikke. Fordi jeg ikke føler for å si det ennå. hun har sakt det til meg jeg bare sa å ja og byttet tema
Gjest StockDama Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Det har jeg, det mer eller mindre bare datt ut når vi var på vei ut døra, han sa det tilbake og vi endte med å ikke gå ut døra allikavel.
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 :rødme: - Har du sagt til kjæresten din "Jeg elsker deg?" Ja, det har jeg - Hvis ja, hvordan sa du det? Jeg sa: Hæ, hva var det du sa?.. ..Jeg elsker deg også - Hvordan skjedde det, hva var responsen? Vi var påb yen og var halveis fulle begge to. Vi hadde en minikrangeldiskusjon om en filleting av en topp han mente viste for mye. Så ble det tilslutt fordi at han elsket meg og jeg sa: Hæ, hva var det du sa?.. ..Jeg elsker deg også. Så ble vi venner igjen og alt var så fint og jeg elsket å høre det. [ - Eller var du den som ble sagt det til, hvordan reagerte du? Han sa det først. Var litt sjokk, men fint
Gjest Browniiez Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 (endret) - Endret 30. oktober 2007 av Browniiez
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Vi sier det forsatt ofte. Et par ganger om dagen kanskje. Det er nok ikke like spesielt som de første gangene jeg hørte det men jeg liker fortsatt at han sier han elsker meg
Gjest Pax Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det har jeg aldri sagt til noen. Endret 7. juli 2007 av Pax
Gjest Browniiez Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 (endret) - Endret 30. oktober 2007 av Browniiez
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 :rødme: - Har du sagt til kjæresten din "Jeg elsker deg?" - Hvis ja, hvordan sa du det? - Hvis nei, hvorfor har du ikke sagt det? - Hvordan skjedde det, hva var responsen? - Eller var du den som ble sagt det til, hvordan reagerte du? Med den kjæresten jeg har nå så var han den første til å si det faktisk. For meg hadde forholdet rast avgårde, og jeg følte ting kanskje gikk noe fort frem. En dag jeg skulle hjem lå vi lenge. Hele tiden jeg hadde vært der merket jeg at det "var noe", en slik underlig følelse man kan få. Så mens vi lå der og pratet spurte jeg bare hva det var. Så sa han: Jeg vet det er tidlig, men jeg elsker deg! Og det har jeg hatt lyst til å si i mange måneder Jeg klarte rett og slett ikke å svare, ble helt satt ut. Selv om alt føltes rett og jeg visste jeg var glad i ham. Når jeg kom hjem den kvelden så ringte jeg ham opp og sa jeg elsket ham også. Noen timer for meg selv hadde fått meg til å innse at det var de følelsene jeg hadde. Men jeg har bare vært redd for å få følelser igjen.
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Vi hadde vært sammen i en mnd, og for hver gang jeg så på han hadde jeg bare lyst å klemme han og fortelle hvor mye jeg elsket han. Jeg gjorde faktisk det. Men vi var hvertfall på stranda, og vi lå å hørte på radioen da han plutselig sier "jeg elsker deg" jeg bare så på han og sa ingen ting tilbake, kysset han og der la vi bare å så på hverandre. Men da vi gikk til bilen sa jeg at jeg elsket han og. Og da svarte han "jeg skjønte det på måten du så på meg" :rødme: Vi har da nå vært sammen i 2 år og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går :rødme:
la Flaca Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 nei jeg har ikke sakt det hvorfor ikke. Fordi jeg ikke føler for å si det ennå. hun har sakt det til meg jeg bare sa å ja og byttet tema Huff, stakkrs jente...
Gjest kinny Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 (endret) - Har du sagt til kjæresten din "Jeg elsker deg?" Ja, har vært sammen i 5 år, så burde ha sagt det snart. - Hvis ja, hvordan sa du det? Var han som sa det til meg noen dager etter vi hadde blitt sammen. - Hvordan skjedde det, hva var responsen? jeg begynte å gråte (ja, faktisk ) og sa at jeg elsket han også. Endret 7. juli 2007 av kinny
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Huff, stakkrs jente... kanskje det men jeg var ikke klar til å si det. Det ville jo vært være om jeg hade sakt det selv om jeg ikke mente det eller var klar for å si det.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 kanskje det men jeg var ikke klar til å si det. Det ville jo vært være om jeg hade sakt det selv om jeg ikke mente det eller var klar for å si det. Det er nå uansett synd på den stakkars piken. Du burde kanskje tenke deg litt mer om før du sårer henne.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Det er nå uansett synd på den stakkars piken. Du burde kanskje tenke deg litt mer om før du sårer henne. hvorfor det ?. tåler man ikke sannheten så ikke be om den. og foresten hun ble mer sur en såret.
Gjest Browniiez Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 hvorfor det ?. tåler man ikke sannheten så ikke be om den. og foresten hun ble mer sur en såret. Hvor gamle er dere? Tror du burde bli litt mer ydmyk og lese situasjoner bedre enn det du gjør Man kan da iallfall bli smigret.
Gjest Gjest_Eugene Onegin_* Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Hvor gamle er dere? Tror du burde bli litt mer ydmyk og lese situasjoner bedre enn det du gjør Man kan da iallfall bli smigret. jeg er 24 og hun er 22...
Salander Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Jeg trodde man var forelsket dersom man har kjæreste jeg :rødme:
Gjest Browniiez Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 jeg er 24 og hun er 22... Åja, trodde du var yngre enn meg jeg, og jeg er 17 så det sier jo litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå