Gjest Vampyra Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg lurer på hvilken deo jeg skal kjøpe. Jeg har lyst til å prøve en "skikkelig" deo for jeg har prøvd mange forskjellige av billimerkene man får kjøpt i butikken og finner liksom ingen jeg blir fornøyd med. Den trenger ikke være parfymefri. Jeg kan ha tendens til å svette mye under armene i perioder. Spesielt når jeg er litt nervøs og hvis det er varmt. De deoene jeg har brukt den siste tiden synes jeg lager mer svettelukt enn|de jeg har brukt før. Problemet er at det virker som om deoene slutter å virke på meg etter 6-12 mnd, og da må jeg bytte merke. Forferdelig irriterende... Jeg betaler gladelig mer for en deo som gjør jobben! Endret 6. juli 2007 av Vampyra
Grace Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg lurer på hvilken deo jeg skal kjøpe. Jeg har lyst til å prøve en "skikkelig" deo for jeg har prøvd mange forskjellige av billimerkene man får kjøpt i butikken og finner liksom ingen jeg blir fornøyd med. Den trenger ikke være parfymefri. Jeg kan ha tendens til å svette mye under armene i perioder. Spesielt når jeg er litt nervøs og hvis det er varmt. De deoene jeg har brukt den siste tiden synes jeg lager mer svettelukt enn|de jeg har brukt før. Problemet er at det virker som om deoene slutter å virke på meg etter 6-12 mnd, og da må jeg bytte merke. Forferdelig irriterende... Jeg betaler gladelig mer for en deo som gjør jobben! Sterilan Crystal er det eneste som funker for meg men den har du kanskje prøvd?
Gjest Vampyra Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Nei jeg tror ikke det. Bruker sterilan oxygen fresh nå og den fungerer ikke! Eller, den funker kanskje litt på fukt, men det blir en grusom lukt utover dagen.
Grace Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Nei jeg tror ikke det. Bruker sterilan oxygen fresh nå og den fungerer ikke! Eller, den funker kanskje litt på fukt, men det blir en grusom lukt utover dagen. Ja jeg syns ofte at deoen begynner å lukte så sterkt når man blir svett men det syns jeg ikke skjer med denne, også holder den meg forholdvsi tørr under armene.. Den skal være sånn som ikke smitter på klær, men det er bare tull;)
Gjest Alou Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Vichy funker bra. Koster rundt 100,- . Ellers så har jeg sett at Biotherm topper mange tester i blader/på Internett, og ikke minst sett at mange her inne på forumet skryter av den. Men har dessverre ikke testet den selv. Selv synes jeg de billige fungere bra nok og opplever aldri at de "svikter". Bruker blant annet Nivea, Palmolive, HTH.
Saeria Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Er nøgd med en antiperspirant fra Clarins, men ingenting slår aluminiumskloriden for min del.
Fresi Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg bytter mellom Biotherm og Clarins og kan anbefale begge.
Gjest Deception Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ikke noe særlig svetteproblem, men ellers er jeg fornøyd med Biotherm og HTH. Mitt største problem er at jeg får kløe, og det har ingenting med parfyme/ikke parfyme å gjøre, men jeg mistenker aluminiumskloriden, som er det stoffet som gjør at deoen hindrer fukt.
Gjest Skya Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en fra Biotherm og er veldig fornøyd med den. Søsteren min står i bakgrunnen her og gnåler om Cosmica, en uparfymert en du får kjøpt på apoteket - så er den sikkert bra den og da.
Gjest Vampyra Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg endte opp med å kjøpe deo fra biotherm i natt, så da får vi se!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg liker Cosmica og Jason sin. Sterilan Crystal farget de hvite klærne mine blågrå under armene, og klødde forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå