Gjest Pax Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Flink, Bella! Som den dyreelsker jeg er, liker jeg alle dyr. Slanger og pinnsvin inkludert.
Gjest Deception Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Nei, ikke ekle. Men noen av dem er skumle, jeg tenker da på giftslanger. Store kvelerslanger, derimot, er fascinerende.
Gjest Pax Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan lager man poll, egentlig? Jeg har ikke fått det til.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan lager man poll, egentlig? Jeg har ikke fått det til. Trykk Nytt emne. Så trykker du " Klikk her for å administrere emnets undersøkelse ". Deretter skriver du inn spørmål og svaralternativer. Det var litt knotete, egentlig.
Gjest Pax Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg prøvde det en gang, men fikk det ikke til. Hm, jaja, kanskje jeg gjorde noe feil.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Jeg prøvde det en gang, men fikk det ikke til. Hm, jaja, kanskje jeg gjorde noe feil. Ikke skriv spørsmålet i det første feltet, men trykk for å lage spørsmål og alternativer.
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 SLanger er så sinnsykt ekkle :grrrøøøøøøøøss:
Gjest DyneTryne Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Elsker dem. Har holdt og kost med en albino for mange år siden, savner å gjøre det igjen
mysan Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes de fleste slanger er pene. En del giftslanger er stygge.
Amanlis Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Å se slanger på Tv eller på bilder er helt greit. Om jeg ser en hoggorm ute blir jeg kjemperedd. Begynner å kaldsvette og blir kvalm. Jeg har prøvd å si til meg selv at den er ikke ekkel, men det nytter ikke.
Skravla Skrevet 14. juli 2007 #20 Skrevet 14. juli 2007 Hadde det vært lov i Norge hadde jeg hatt en Da hadde du aldri fått besøk av meg. *grøsser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå