Koseslange Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Si fra hvis jeg skal trøste deg litt. Trenger ikke det nå, jeg har fått det tiiiiil ! Juhu ! Men en nattaklem er ikke å forakte.. ?
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Pinnsvinet. Uff uff. Trodde kanskje du snakka om pinnsvin-tryne som jeg kaldte mannen på tv. husker ikke hva filmen heter. Men det er nå en mann med masse nåler i trynet. Vises på showtime. gammel gammel film
Koseslange Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Sov godt slange, drøm om meg. Og en i retur: Se så ? Jeg biter jo ikke.. vel, ikke så mye da. *Drømme om en tegneseriefigur med sort hår*
Koseslange Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Pinnsvinet. Uff uff. Trodde kanskje du snakka om pinnsvin-tryne som jeg kaldte mannen på tv. husker ikke hva filmen heter. Men det er nå en mann med masse nåler i trynet. Vises på showtime. gammel gammel film Tør jeg tippe hellraiser ? ..har ikke mye tilovers for nåler jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå