Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min begynner i første klasse til høsten, og jeg tenkte å kjøpe en tøff matboks til ham. Hvor kan jeg finne dette?

Har sett andre barn med stilige metallbokser, men har ikke sett de i noen butikk. (Lurer forresten på om de ikke er litt for store- noen med erfaringer?)

Gjerne link/bilde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pleier å ha mange valgmuligheter i lekebutikker og velassorterte bokhandler. Her hos oss får 1. klassingene matboks fra Tine. De aller fleste bruker denne, i alle fall til å begynne med.

Gjest Gjest
Skrevet

Matboksen fra Tine er ganske kul,men ved skolen jeg jobber på har det kommer klager fra foreldre om at dette er reklame i skolen, så det er slutt på at førsteklassingene får matboks.

Skjønner ikke helt at det er et stort problem at unger får en matboks fra en melkeprodusent, som jo driver med ganske sunne matvarer, mens ingen har klaget over at en religiøs organisasjon henger opp invitasjoner til pizza- og bønnemøte på oppslagstavla :roll:

Skrevet

Skolen er har også sluttet med å gi ut matbokser, kanskje reklame er grunnen her også :klø:

Skrevet

Her får ungene skolesekk, men ingen matboks

Skrevet
Her har jeg funnet masse stilig, og det er ganske sikkert at de er tøffere enn det mange andre har som begynner på skolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...