Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Hei!! Når man skaffer seg nye ting, så setter man seg jo gjerne litt godt inn i det man kjøper, feks vet jeg mye om sofaer etter siste møbelinvistering! Det jeg lurer på nå er om noen har gode råd om såkalte kontinentalmadrasser. Vi skal ha ny seng og har tenkt å kjøpe en sånn tre lags rammemadrasssak som heter kontinentalmadrass. Har noen sånne madrasser og har gode erfaringer med spesiell type?!? Jeg vet at vi vil ha en relativt fast madrass. Takker for ekspertisehjelp! Klem fra en som gleder seg til å sove i stor dobbeltseng istedet for å dele en liten seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Hei! Jeg har en kontinentalseng. Min er en Svane Goldline, og jeg er kjempefornøyd. Madrassene er vendbare og man kan velge mellom medium eller fast. Anbefales til alle sammen! _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-04-01 21:52 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Hei! Vi investerte i kontinentalmadrass for et par år siden, og du verden så nydelig... Vi valgte en Jensen madrass, og har ikke angret på det! Det finnes nok mange gode madrasser å få kjøpt; Jensen, Wonderland, DUX og Hästens for å nevne de jeg kom på i farten. Kjøp kvalitet! Ikke nødvendigvis den dyreste, men for all del: Ikke den billigste du finner heller! Vi tilbringer så mange av døgnets timer i sengen, at det ikke er på madrass man bør prøve å spare noen kroner! Vi valgte hard madrass, og den er myk nok for meg! Det er ikke lurt å kjøpe myk madrass, vi ble frarådet det. Gå til en seriøs forhandler, og be om råd og veiledning! Lykke til, og sov godt! Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 5. april 2002 #4 Del Skrevet 5. april 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2002 #5 Del Skrevet 5. april 2002 Svanemadrassene er nok ikke kjent for å være av så veldig høy kvalitet, så det kan jo stemme i forhold til det du forteller. Vår seng er like nydelig å krabbe opp i hver eneste kveld, slutter aldri å nyte komforten! Kan trygt anbefale Jensen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. april 2002 #6 Del Skrevet 5. april 2002 Vi har hatt flere forskjellige madrasser, men kjøpte for et år siden en kontinentalseng på IKEA. Det er den beste sengen jeg har ligget i og den holder godt. Ikke var den dyr heller. Du får disse madrassene i myk, medium og fast kvelitet(tror de har enda flere typer også jeg). Vår er av den faste typen. Nok en liten reklame for IKEA! Men jeg er kanskje ikke så veldig kresen heller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. april 2002 #7 Del Skrevet 5. april 2002 Skal man ha Svanemadrasser, så lønner det seg ikke å kjøpe av de billigste. Jeg er godt fornøyd med min i alle fall. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2002 #8 Del Skrevet 5. april 2002 Det er nok et faktum uansett hvilken madrass man kjøper, at man ikke bør kjøpe den billigste! Som sagt tidligere; ikke nødvendigvis den aller dyreste, men for all del: Ikke den billigste! De fleste madrassprodusenter leverer billigmadrasser. En dyr madrass fra IKEA er nok bedre enn den billigste madrassen til Jensen - trur eg! Man får nok hva man betaler for! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 6. april 2002 #9 Del Skrevet 6. april 2002 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. april 2002 #10 Del Skrevet 6. april 2002 Min kostet 10000,- på tilbud... Da var den nedsatt 8000,- Det er også ganske lang garanti (husker ikke akkurat hvor mange år...) Dette er er 150x200 seng. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. april 2002 #11 Del Skrevet 6. april 2002 Vår Jensen Diplomat kostet 10.900,- på salg, mot ordinært 13.900,- for to år siden. I dag koster denne madrassen 12.470,- på tilbud hos BOHUS, mot 15.590,- ordinært. Prisen gjelder for 180x200 madrass. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #12 Del Skrevet 9. april 2002 Tror vi betalte ca 8000 inkl overmadrass for vår seng for 4 år siden. Den er gulle-god. Det er viktig at du tar en "liggetest" først, da vil maskinen avdekke vilken fasthet madrassen bør ha i forhold til deg og din event. type. Testen har de seriøse tilbyderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #13 Del Skrevet 9. april 2002 Vi er kjempefornøyd med vår Svane-madrass 180x200, vi betalte rundt 10.000 for den på tilbud. Har ikke merket noe problem med fjørene i hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #14 Del Skrevet 10. april 2002 Hei! Det er jeg som skrev det første innlegget. Vi endte opp med en Wonderlandmadrass, nedsatt fra 11000 til 8500. Tror vi blir kjempefornøyd med den. Har ikke tenkt over at jeg antagelig i mange år har ligget på alt for hard madrass, slik at skulderen blir helt most når man ligger på siden. Men nå ligger jeg mykt og godt!! Sov godt videre alle sammen hilsen sovedyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. april 2002 #15 Del Skrevet 10. april 2002 Hei og Gratulerer med ny seng! Håper dere blir kjempefornøyd med den! Sov godt! Hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå