Annie Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Har en gammel SE K300i, og vil ha ny telefon. Har vurdert Nokia N73, men er usikker da jeg har lest noen tester hvor det står den er treg. Stemmer dette? Hvorfor burde jeg kjøpe den? Hvorfor burde jeg IKKE kjøpe den?
royaltrux Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Har en gammel SE K300i, og vil ha ny telefon. Har vurdert Nokia N73, men er usikker da jeg har lest noen tester hvor det står den er treg. Stemmer dette? Hvorfor burde jeg kjøpe den? Hvorfor burde jeg IKKE kjøpe den? Sjekk ut www.amobil.no, evt. www.dinside.no for evaluering av mobiler også....
Annie Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2007 Har gjort det, men lurte på om noen her hadde erfaringer.
Bamse Brakar Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Vel, for å si det helt ærlig.. Med mindre du eksplisitt trenger de mulighetene du får ved å ha en N73, ville jeg heller valgt en annen telefon om jeg var deg. Har selv N73, ettersom jobb-telefonen vi får der jeg jobber er en E60, og jeg ville ha en telefon med kamera. Så E60 + bra kamera = N73. Men i hvert fall... Slikt Symbian-operativsystem som det er på N73 gir mange fancy muligheter mtp. installering av 3. parts programvare. Det være seg for synkronisering av epost, avtaler, kontakter, etc. Men personlig synes jeg Symbian er et treeegt operativsystem! Men det virker som om Nokia har kastet seg totalt på denne Symbian-bølgen nå. De lanserer jo ikke en eneste telefon uten, omtrent. Kort sagt, hvis du bruker "fancy" programvare og trenger et avansert operativsystem, så er N73 et godt alternativ. Hvis du bare er ute etter en kul multimediatelefon med et godt kamera, velg heller en annen telefon. Har inntrykk av at Sony Ericsson har mange bra telefoner da. K800i eller K850i f.eks.
Kaffeavtalen Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har også N73, og ville ikke valgt det igjen om jeg skulle valgt nå. Mange finesser er helt bort som f.eks automatisk tastaturlås. Den er treg ved oppstart, henger seg lett, må restartes osv. Min var ikke på sin første reparasjon etter 3 uker. Og ennå er den ikke helt bra.
Hosoa Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 TYror jeg ville valgt en annen, synes den henger seg mye opp Kameraet er jo bra da,keg savner også smileys og autio tastelås, er selvfølgelig ikke livsviktig, men hvis du ikke har bruk or alt programvare, så ville jeg valg en annen
Polly Ester Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har den også - og ejg ville også valgt en annen en. Jeg syns også den er treg. Og jeg savner smilier. Og så er den noe herk å skrive med, tastene er vanskelig å treffe pga plassen til tastene er "stjålet" pga fancy taster for snarveier rundt tastene. Det er teit.
Ek_Erilar Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 ... automatisk tastelås er bare et spørsmål om å laste ned et bitte lite gratisprogram.
Annie Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 Såpass? Merkelig at det ikke er standard.
prescella Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har også den. Fikk den gratis gjennom et prosjekt fra Telenor. Har ikke vært feil med mobilen før jeg selv "herpa" den med å drukne den i saus(!!) Men jeg ville ikke kjøpt den selv. Dette fordi jeg syns den er stor,treg,henger seg ofte opp,savner smilys,dårlig batterikapasitet. Til dens fordel er det et ypperlig kamera. Tror det er viktig å finne ut av hva man skal bruke mobilen til(kamera/mp3/ etc) (ser forresten at man nå kan få den i rosa,noe for meg som vil ha en rosa mobil )
naley Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 ... automatisk tastelås er bare et spørsmål om å laste ned et bitte lite gratisprogram. hvor da? Jeg synnes telefonen er topp! Min henger seg ikke opp. Mange muligheter med den og bra kameraet
Ek_Erilar Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 hvor da? http://fuse.stc.cx/autolock/ Litt av cluet med Symbiantelefoner er jo individuell tilpasning... Når det er sagt, synes jeg selv at N73 er litt stor og har litt dårlig batterikapasitet, men akkurat batterikapasitet er vel et problem med mange avanserte telefoner. Men funksjonsmessig synes jeg at den er helt glimrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå