Gå til innhold

Far fant msn-opptak

Anbefalte innlegg

Gjest Webbie
Skrevet

Nå er det full krise!

Far har sett alle webcam-opptakene mine! Han skulle fjerne et virus for meg da han tilfeldigvis kom over dem.

Det er opptak av meg og kjæresten min som har sex, og opptak av at vi har svært intime samtaler. Han snoket mens jeg var på skolen. Nå er PCen inndradd, men jeg skriver fra en venninne.

Han kan ikke drive på sånn! Jeg er tross alt 14 år!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Nå er det full krise!

Far har sett alle webcam-opptakene mine! Han skulle fjerne et virus for meg da han tilfeldigvis kom over dem.

Det er opptak av meg og kjæresten min som har sex, og opptak av at vi har svært intime samtaler. Han snoket mens jeg var på skolen. Nå er PCen inndradd, men jeg skriver fra en venninne.

Selvfølgelig kan han det, han er tross alt faren din!

Hadde du vært dattera mi er det stor sannsynlighet for at jeg hadde reagert ditto. Sex med kjæresten din når du er 14 er en ting, en annen ting er webcam-opptakene dine........ ikke bra i det hele tatt, først og fremst for deg selv. Du har forhåpentligvis mange år igjen å leve og det er neppe smart å brenne alt kruttet nå lille venn.

Gjest King James V
Skrevet
Nå er det full krise!

så lenge du bare er 14 så kan han det.

Skrevet

Enig i denne Gorgonzola. :tommel:

Skrevet

Hadde du vært datra mi er jeg stygt redd du aldri hatt fått sett en pc igjen til du var 16.. For din info, folk kan fint hacke seg inn på din pc hvis de har peiling og den videoen kan fint bli lagt på nett hvor den aldri kan slettes igjen.

Skrevet

Hadde du vært min datter, hadde du ikke bare fått inndratt PC, du hadde også hatt husarrest ei god stund. Ellers signerer jeg Gorgonzola.

Skrevet
så lenge du bare er 14 så kan han det.

14 år er tross alt mer enn 500 uker.

Gjest King James V
Skrevet
14 år er tross alt mer enn 500 uker.

hva har det med saken og gjøre ?

Skrevet
hva har det med saken og gjøre ?

At hun begynner å nærme seg beslutningsdyktig alder? :klø:

Gjest Browniiez
Skrevet (endret)

-

Endret av Browniiez
Skrevet

Tråden rensad. se reglerna

/Furstina (moderator)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Godt at det bare er en som vil deg vel som har sett dem. Husk at uvedkommende kan skaffe seg tilgang, og kjærester som er snille og greie kan noen ganger være uansvarlige eller bli direkte ondskapsfulle når et forhold tar slutt.

Skrevet
At hun begynner å nærme seg beslutningsdyktig alder? :klø:

Tydeligvis ikke! Skjer det her i gården er det inndraging av PC og andre privilegier som mobil osv, i tillegg til husarrest!

Skrevet

haha, så piinliig. :overrasket:

jeg hadde flyttet ut med en eneste gang. :hår:

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg hadde også tatt maskinen din, selv om det er det minste problemet i dine øyne. Du hadde nok fått husarrest og det hadde nok blitt en alvorsprat med kjæresten din også. 14 år er alt for tidlig til å ha sex (og i tillegg filme det :overrasket:) så det hadde nok blitt represalier ja.

Hvis du søker litt rundt på internett finner man fort både bilder og videoer av jenter som stolte på kjæresten sin, eller den de sendte bildet/videoen til eller som filmet/fotograferte. Å legge ut nakenbilder av eksen som hevn er det eldste trikset i boken for å ta hevn, og så fort det er på nett vil du aldri kunne fjerne det igjen. Sjansen er stor for at det ligger på en harddisk eller fem og publiseres igjen og igjen selv om det fjernes andre steder. Dette kan dukke opp igjen og brukes mot deg årevis senere.

Om ikke annet bidro du i hvertfall til enda en grunn til at ungene mine ikke skal få webcam (eller pc på rommet) før de er minst 16.

Gjest Peachbud
Skrevet

Men faren din fikk tilgang på pc'en din fordi du ba ham fjerne et virus, TS?

Elllers er jeg enig i at også 14-åringer må få ha et privatliv. Å med vilje snoke i filene til en annen person kan sammenlignes med å lese dagboken til vedkommende. Men slik jeg forsto det var det med et uhell at han kom over filene dine.

Du får passe bedre på neste gang du lar faren din få bruke pc'en din.

At kjærester tar nakenbilder av hverandre og filmer hevrandre er vel ikke akkurat noe nytt.

Skrevet

Men sex som involverer filming i en alder av 14?!? Det er vel neppe hverdagskost.

Skrevet

Visst han kun tok pcen din og du ikke fikk noe annen straff synes jeg du er kjempeheldig....

Jeg kan vel lett sitte her å si hvordan jeg hadde reagert visst jeg fant slik om mine barn, men vanskelig å si hva man vil gjøre før man havner i en slik situasjon. Men jeg tviler på at jeg bare hadde tatt pcen.... jeg hadde nok latt hun få hatt pcen, men hadde begrenset området og hatt litt mer kontroll. Husarrest og annen straff ville nok også vært på sin plass.

Den seksuelle lavalder i norge ER 16 år, (sikkert maaange som har sex før de er 16, men som forelder vil man beskytte barna sine, og det å ta en abort når man er 14 kan ikke være lett... heller ikke det å skulle bli mor..) men det ble vel en helt anen diskusjon.

Gjest Ofte innom
Skrevet
Den seksuelle lavalder i norge ER 16 år, (sikkert maaange som har sex før de er 16, men som forelder vil man beskytte barna sine, og det å ta en abort når man er 14 kan ikke være lett... heller ikke det å skulle bli mor..) men det ble vel en helt anen diskusjon.

Ja, den seksuelle lavalder er 16, men det er ikke ulovlig å ha sex før man er 16 så lenge begge er under 16, det er fult lovlig.

Gjest Browniiez
Skrevet

Hvis jeg hadde en datter som var fjorten og filmet seg selv ha sex, og jeg fant det ut, hadde det ikke bare vært diverse husarrester osv nei. :overrasket: Hadde anmeldt gutten om han var over 16. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...