Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hei! Jeg har et lite problem, og lurer på om noen har lignende erfaringer? Jeg har vært i fast forhold i fire år nå, vi har våre ups and downs, men er alt i alt et ganske harmonisk par. Men...for 5 måneder siden ble jeg kjent med en mann som gjør det hele litt vanskeligere. Vi har en del å gjøre med hverandre på dagtid da vi jobber på samme sted, og vi spiser ofte lunsj sammen. Av og til bare han og jeg, men som oftest er vi flere. Mitt problem er at jeg har blitt litt for betatt. Kjemien stemmer så utrolig godt, og jeg har inntrykk av at det er gjensidig. Jeg får bare så veldig dårlig samvittighet, og dette har resultert i plagende smerter i underlivet(sannsynligvis en psykisk konflikt som har ført til somatiske smerter). Er nesten sikkert på at det er min dårlige samvittighet som har ført til dette, da jeg har vært til lege og fått sjekket og utelukket alle andre muligheter. Vet ikke hva som skjer videre, er jo fortsatt glad i kjæresten min...
Gjest Browniiez Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har ingen erfaring eller noe med dette, men jeg kan tenke meg at det ikke er noe veldig farlig. Dere har jo vært sammen lenge, og da blir det jo ikke like spennende lengre, sånn som det er i starten av et nytt forhold.. Så sånne følelser tror jeg ikke det er unormalt å få. Tror du har det best av å holde sammen med kjæresten din jeg, og vente på at det går over. Med mindre det blir så sterkt at du ikke klarer å la være... Men dette får du vurdere selv, og så vil det sikkert ordne seg litt med tiden tror jeg! Lykke til, er en ekkel og vanskelig situasjon du har kommet opp i
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Eg kan med 100% sikkerheit sei at dårleg samvit fører til smerter. etter eit 6års forhold kor eg dei siste to åra hadde konstant magesår pga av div ting ang kjæresten så forsvant alt sammen i løpet av ein mnd etter det vart slutt. Ho sleit med mareritt siste åra også og alt det forsvant etter det vart slutt. Me har alltid hatt god kommunikasjon og visste ke som plaga oss men det hjalp ikkje sida begge sleit med det fysisk heilt me gjekk kvar vår veg. Løysning på problemet er å bli kvitt den dårlege samvittigheten ved å gjere det riktige... (ikkje veit eg ke det skal vere i ditt tilfelle, men lukke til uansett) Det finst studier på at stress og nerver gjenspeilast i magen hjå mannfolk og i underlivet hjå kvinfolk...
Gjest vimselot Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Ja, har opplevd lignende som ts, dvs smerter i underlivet i samme situasjon. Så tror det er mulig, selv om det ikke er vitenskapelig bevist. Må legge til at da jeg (en gang, ons) var utro, fikk jeg enda verre smerter, men var ikke blitt smittet av noen sykdommer. Sjekka meg hos legen men samvittigheten var ikke helt som den burde være...og smertene hang i en tid, jeg husker ikke hvor lenge, men litt lenger enn bare en uke. Gjentok ikke ons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå