Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Saken er den at jeg er veldig forelsket i en gutt. han har et langt forhold bak seg, 3år med masse følelser. Og så vidt jeg forstår veldig alvorlig. Det ble slutt, hun gjorde det slutt i fjord høst og en periode hadde de ikke kontakt i det hele tatt. vel, vi ble sammen i november, og sånn offisiellt i januar val vel i grunnen alle klar over at vi var et par. I april gjorde han det slutt med meg, hans begrunnelse var at han ikke var kommet over den andre ennå. Vi rotet litt fra og til fremdeles, hadde sex bl.a. Og jeg tenkte vel i grunnen at han var kommet over henne. Nå snakker vi juli, vel vi hadde nok en kjempekrangel om den første jenta, hvor han igjen sier at han har ikke glemt henne. Vet ikke om hun har glemt han helt heller. De ser hverandre av og til. Men tror vel egentlig at han vil mer enn henne. Mitt spørsmål, hva ville dere gjort i min situasjon? Han er super, jeg elsker ham. Bruker han meg? Er litt fortvilet akkurat nå.
Gjest StockDama Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 jeg ville latt han være til han hadde bestemt seg..
Gjest Frysepulver Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville droppet å ha så veldig mye mer med han å gjøre. Tipper du bare ender opp ennå mer såret
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 jeg ville latt han være til han hadde bestemt seg.. Jeg også. Om han ikke vet hva han vil må du bare gi han tid.
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Enig med over her. Jeg ville holdt meg unna til han fikk bestemt seg. Det er vanskelig, men bedre enn at alt blir frem og tilbake hele tiden fordi han fortsatt enker på eksen sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå