Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Del Skrevet 6. juli 2007 Lurer på om jeg egentlig aldri har vært i Svinesund. Har vært på kjøpesenteret i Nordby, og den ansamlingen med butikker et lite stykke før det, med McDonalds, dagligvare, jeans, sportsutstyr, hage, sko etc. Noen som kan forklare meg hvor Svinesund egentlig er? (Tror det er Nordby det heter..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2007 #2 Del Skrevet 6. juli 2007 Nordby og svinesund ligger på to forskjellige steder, der du har vært er nok nordby ja. Kommer du fra norge via f.eks halden kommer du først til svinesund, som da ikke har mcdonald, men burger king, så videre kommer nordby der mcdonald ligger, og enda lengre igjen kommer du da til strømstad. Jeg er kanskje ikke så flink til å forklare Men svinesund og nordby ligger ikke mer enn 5-7min unne hverandre med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #3 Del Skrevet 6. juli 2007 McDonalds, Burger King... Den lille plassen jeg snakket om er nok Svinesund, da. Trodde det var myye større Har vært der før, men det sto aldri noe skilt; Her er Svinesund Men takk for oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 6. juli 2007 #4 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei svinesund er ikke så stort at det står noe kjempeskilt tror jeg. Klarer ikke helt å huske nå. Men det står nok ett eller annet sted. Det første man ser er vel Hønan Agda Nesten hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå