Gjest Påkledt gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Hvordan ville du reagert i følgende situasjon: Du er på en privat strand med et vennepar, og en mann de har presentert deg for og som du liker og har lyst til å date alene siden. Plutselig bestemmer de to gutta seg for at de skal hive klærne og bade, og før du får sukk for deg er de uti, og du har sett "for meget". Kan si så mye som at jeg stakk derfra ganske fort. Er det bare meg som ikke ønsker å se alt ved første møte? Venninna mi bare ler og sier han var da velutstyrt nok men det er liksom ikke det, men at det var mer enn jeg ville vite på et så tidlig tidspunkt. Ifølge venninna mi vil han fortsatt treffe meg. Men jeg synes det er ganske pinlig, selv om han virker hyggelig ellers. Ser jo ut som vi har litt ulikt syn på nakenhet da men han sier visstnok at det bare var et innfall som han angrer på... og at han vil møte igjen "hun som stakk av". Ville dere gitt ham en ny sjanse?
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Om han var naken kun for å ta seg et bad hadde jeg ikke tatt på vei. Hvis han kledde seg naken for å vise seg fram hadde jeg neppe likt det.
Gjest vsn Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, jeg hadde ikke reagert på nakenbading. Så jeg hadde ikke stukket av heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg hadde reagert på samme måte som trådstarter. Hørtes absolutt ut som too much too soon.. langt over grensene for normal oppførsel for meg. Hadde syns det var veldig pinlig å møte han igjen - for hans del. Det at det er greit for han og ikke for deg sier også litt om at dere er en smule ulike - kanskje ikke det beste utgangspunktet for noe mer? Noen ville reagert, noen ville ikke reagert. Det viktige for deg er at du reagerer og da må du ta utgangspunkt i det :-)
Gjest Påkledt gjest Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Han har nå ringt og unnskyldt seg og forsikret at han ikke er nudist til vanlig Vurderer å treffe han igjen, men har ikke lovet noe. Synes som sagt det blir litt pinlig å ha sett noe man normalt ville sett etter noen uker eller måneder, og ikke minutter. Vi får se hvor pinlig det eventuelt blir, det blir i hvert fall lenge til han får se like mye av meg
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Hvor kompatible er dere da, når du er så prippen mens han er såpass avslappet? Jeg kan ikke helt se hva problemet var med den nakenbadingen, synes det virker veldig spesielt å ta sånn på vei for dette. På den andre siden hadde det kanskje vært sunt for deg å date litt uhøytidelige fyrer, så du kan få bukt med forknyttheten din.
Gjest Jytte Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kan ikke se hva som var galt med det han gjorde ... men så er nakenhet en ganske naturlig ting i min øyne. Syntes han hørtes befriende frisk ut, jeg men jeg må jo si at i mine øyne virket det utrolig prippent å stikke derfra. Og som en annen her sier - du virker å være en helt annen type enn han .. Men så er det jo slik at motsetninger tiltrekker hverandre ..
la Flaca Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Hvis det hadde vært en fyr jeg hadde vært på date med, som jeg flørtet med og var litt småforelska i, så hadde jeg syntes det var pinlig om han plutselig kledde seg naken på stranda. Men når det er et menneske du har hilst på og møtt for 2 min. siden skjønner jeg ikke at du tar sånn på vei. Hvorfor skulle han ta hensyn til deg liksom?!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Hadde ikke blitt støtt av det.... Tror det kan være noe i det som sies her med at dere jo høres litt ulike ut dersom du reagerer på dette...
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Hvor kompatible er dere da, når du er så prippen mens han er såpass avslappet? Jeg kan ikke helt se hva problemet var med den nakenbadingen, synes det virker veldig spesielt å ta sånn på vei for dette. På den andre siden hadde det kanskje vært sunt for deg å date litt uhøytidelige fyrer, så du kan få bukt med forknyttheten din. Nå er vel et flertall av det norske folk ikke nudister. Så man kan neppe ses på som spesielt forknytt om man ikke liker å se et menneske nakent mot sin vilje. Og når det er et menneske man har ønske om å date blir det en smule spesielt med stripping ved første møte. Kan dog forstå at de som feks synes ONS er helt ok ikke ser problemet.
Jalp Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg antar at TS skriver her inne for å få relatert sine oppfatninger til andres. Da tåler du sikkert å høre følgende: Jeg synes du overreagerer. Du sender et signal som sier at en naken mannskropp egentlig er noe skittent. Jeg kjenner ingen menn som ville ha reagert slik du gjør i en tilsvarende situasjon der en kvinne kaster klærne. Det er noe jeg har opplevd MANGE ganger, uten at noen har tatt på vei. Du er med å befeste den betydelig intoleransen som finnes for mannlig nakenhet. Det skal jaggu ikke mye til før noen roper blotting hvis en mann ikke har klær på seg. Her finnes det åpenbart et mye større rom for kvinner. Du kan velge om du vil bidra til denne intoleransen eller ikke. Hvis du ikke evner å se stort på dette og evt. bare le av det, da blir det som sagt en overreaksjon. Etter mitt syn, vel og merke.
Nabodama Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Nå er vel et flertall av det norske folk ikke nudister. Så man kan neppe ses på som spesielt forknytt om man ikke liker å se et menneske nakent mot sin vilje. Og når det er et menneske man har ønske om å date blir det en smule spesielt med stripping ved første møte. Kan dog forstå at de som feks synes ONS er helt ok ikke ser problemet. Jeg har ikke ONS, og ser heller ikke problemet
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Jeg antar at TS skriver her inne for å få relatert sine oppfatninger til andres. Da tåler du sikkert å høre følgende: Jeg synes du overreagerer. Du sender et signal som sier at en naken mannskropp egentlig er noe skittent. Jeg kjenner ingen menn som ville ha reagert slik du gjør i en tilsvarende situasjon der en kvinne kaster klærne. Det er noe jeg har opplevd MANGE ganger, uten at noen har tatt på vei. Jeg ønsker ikke at verken menn eller kvinner skal blotte seg for meg i det offentlige rom. Det betyr ikke at jeg ser på kroppene som skitne av den grunn, men det er nå fortsatt allmenn aksept for at man som hovedregel har klær på seg ute blant folk
Nabodama Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Jeg ønsker ikke at verken menn eller kvinner skal blotte seg for meg i det offentlige rom. Det betyr ikke at jeg ser på kroppene som skitne av den grunn, men det er nå fortsatt allmenn aksept for at man som hovedregel har klær på seg ute blant folk Ærlig talt, de var på en privat strand, alene, uten masse folk rundt seg. Det var nakenbading, ikke blotting. Dvs det meste av tiden var de nakne kroppene under vann, og dermed usynlige. Jeg mener ts overdriver sterkt når hun dro fra stedet, og omtrent vurderer fyren som uaktuell etter nakenbadingen. Forøvrig, hva mener du om å sole seg toppløs?
Gjest =tentacle= Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde ikke blitt stresset av litt nakenbading i den settingen.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ganske tradisjonelle verdier og driver ikke med ons ol. men ville ikke reagert negativt på dette allikevel. Synes det er å overreagere å forlate stedet. Hadde de derimot plutselig kledd av seg og satt seg nakne og fortsatt samtalen, slik jeg assosierer med "ekte" nudister, så ville jeg kommentert at det var litt påtrengende. Men heller ikke da ville jeg stukket av. Du trengte jo ikke sitte å se på dem hvis du syntes det ble for mye? Tror du heller skal være glad for at "traileren" var godkjent mhp utstyr, og at han faktisk overser at du oppførte deg som du gjorde og vil treffe deg igjen!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Siden det å være påkledt er normalen når en er sammen med andre mennesker, synes jeg det er de som måtte ønske å fjerne tekstilene som skal ta hensyn. Mao, man tar ikke uten videre av seg tøyet uten å sjekke om det er ok for de andre tilstede. Dette er vel vanlig folkeskikk for de fleste vil jeg tro Unntaket er nudiststrender o.l.
Mirabella76 Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Siden det å være påkledt er normalen når en er sammen med andre mennesker, synes jeg det er de som måtte ønske å fjerne tekstilene som skal ta hensyn. Mao, man tar ikke uten videre av seg tøyet uten å sjekke om det er ok for de andre tilstede. Dette er vel vanlig folkeskikk for de fleste vil jeg tro Unntaket er nudiststrender o.l. Heilt enig!
Nabodama Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Siden det å være påkledt er normalen når en er sammen med andre mennesker, synes jeg det er de som måtte ønske å fjerne tekstilene som skal ta hensyn. Mao, man tar ikke uten videre av seg tøyet uten å sjekke om det er ok for de andre tilstede. Dette er vel vanlig folkeskikk for de fleste vil jeg tro Unntaket er nudiststrender o.l. Nå er det jo mange som gjør det på vanlige badestrender også....jeg synes det er mange hakk verre å se slappe ammepupper i fri sleng i timesvis enn en spretten naken mann på tur ut i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå