Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle rive i noen gode koster/pensler,men må vel

en del opp i pris da vil jeg tro.

Synes det er viktig med godt redskap for å få en fin sminke,så da tenker jeg at man får det man betaler for.Eller????????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er viktig med godt redskap for å få en fin sminke,så da tenker jeg at man får det man betaler for.Eller????????????

Er min erfaring det ja. Ekte hår er gjerne mykere en syntetiske børster (de jeg har prøvd i hvert fall) pluss at de tar til seg det produktet du bruker den med lettere, slik at du får et jevnere resultat og ikke masse øyenskygge ett sted f.eks. Men kostene røyter gjerne litt mer enn de syntetisk da.

Finnes masse bra på strawberrynet og hos butikker som makeup store, face stockholm og mac. Liker også shu uemura men veldig dyre da.

Skrevet

Syntes Bodyshop har fine børster med god kvalitet. Disse er da syntetiske, men er mye bedre enn alt annet (ikka at det er så enormt mye) jeg har prøvd/kjent av sminkekoster.. men kanskje noen mer erfarene er imot meg? Jeg liker disse hvertfall, og de koster ikke helt skjorta=P

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har både koster med ekte hår, fra "bra" merker, og syntetiske koster fra Body Shop, og for å være ærlig synes jeg Body Shops koster overgår naturhårskostene til det meste, unntatt til mineralfoundation.

Skrevet

Jeg liker børstene fra The Body Shop veldig godt, men er svært fornøyd med børstene fra everyday minerals. Fikk nylig premium eve brush med både naturhår og syntetisk hår. Ypperlig til rouge og solpudder. Mye bedre resultat enn noe annet jeg har prøvd. Ikke er det spesielt dyrt heller. Du kan kjøpe et sett med 5 valgfrie koster for under 200,- + frakt.

Skrevet

Jeg har en kabuki-kost fra Jane Iredale som jeg har hatt i tre år, og den er like fin idag, jeg bruker den daglig.

Gjest Vampyra
Skrevet

Etter at jeg fikk prøve body shop sine for 10-12 år siden har jeg aldri brukt noe annet :tommel:

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Dytter denne opp jeg, er det noen av dere som har prøvet Dior eller YSL sine sminkekoster?

Skrevet

Kan man bruke koster beregnet for mineralsminke til vanlig sminke og omvendt?

Gjest Frøken Titt
Skrevet

søk på IDs full coverage brush. Den er knall. Myk og god. :)

Skrevet
Dytter denne opp jeg, er det noen av dere som har prøvet Dior eller YSL sine sminkekoster?

jeg har prøvd de fra Dior, jeg synes de er kjempegode! :) især øyenskyggepenselen min, vil kjøpe flere pensler nå. :)

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg har en stor kost fra barry M og en mindre bra clinique. Begge syntes jeg er kjempegode og myke.

Skrevet

Hvor får man kjøpt de fra Barry M da tro?

Hva koster de?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kostene mine fra MAC. Har også noen koster fra Chanel som er gode.

Gjest Tweek
Skrevet
Hvor får man kjøpt de fra Barry M da tro?

Hva koster de?

Jeg har kjøpt min barry m kost på en lokal butikk i byen (kr.sand). Jeg mener de selger den på visage make up store.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor trenger kostene dine å være "eksklusive"?

Jeg kjøpte for en stund tilbake koster hos Frimanns. Det er ikke naturhår, men de er mange millioner ganger bedre enn de skumgummi/billig kostene som følger med sminken.

Skrevet

Fordi dyrt gjerne er eksklusivt.jeg er et lite luksusdyr forstår du :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...