Gå til innhold

rådgivende ingeniører og barn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hallo, jeg er rådgivende ingeniør innen konstruksjonsteknikk og leter etter noen som kanskje har like erfaringer som meg. Jeg jobbet som konsulent i et rådgiverfirma som måtte kuttes ned, på denne tiden ble jeg også gravid. Siden det var to andre der som og er spesialisert i konstruksjon, så måtte en av oss gå, og etter faglige vurderinger så ble jeg bedt om å si opp.

Nå er jeg på nytt i jobb, men jeg er usikker på om jeg bør få et nytt barn, er det noen her med lignende hendelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring med det, mn ingeniørbransjen går jo så det griner om dagen, så jeg kan ikke tenke meg at det er noen fare om å miste jobben i nær framtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingen fare. Ingeniører får jobber kastet etter seg, og de kan forlange hva de måtte ønske i lønn. :)

Unge kvinner: hva lurer dere på? Utdann dere til ingeniører, det tar bare 3 år av deres liv og dere er garantert jobber og fete lønninger 4ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er faen meg mye tull som skrives på Internett. Og det å komme med slike løfter anngående arbeidsmarkedet om tre år, det er idiotisk. Det er mange norske ingeniører som går arbeidsledige mens utenlandsk arbeidskraft blir hentet inn. Den primære grunnen til at det er så mye snakk om ingeniører er OLJE, det er så sinnsykt latterlig, men akkurat nå trenger man folk i oljenæringen. Men hvordan dette tilsier at man vil tjene fett "4ever" det er jammen meg ubegripelig for meg. Ingeniører kan heller ikke forlange hva de vil i lønn, det er så utrolig provoserende å se folk uttale seg om noe de overhodet ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...