Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Selv kaster jeg de. De er kjempefine, men gidder ikke oppbevare sminken i disse posene.
Wonders Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Ja, har vært usikker noen ganger, vil ikke ødelegge foret inni veskene mine, om jeg har de med å byen, men tanke på faren for lekasje og søl... Danser jo med vesken på skulderen, Legger de ALDRI på møkkete gulv!
Gjest Vampyra Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har aldri fått med sånne poser selv om jeg har handlet dyr sminke Kanskje fordi jeg som oftest handler på tax-free?
Gjest Deception Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har aldri fått med sånne poser selv om jeg har handlet dyr sminke Kanskje fordi jeg som oftest handler på tax-free? Det er ikke alle merker som kommer med slike poser. Først og fremst er det Dior og Chanel, i hvertfall som jeg kommer på i farta. Jeg tar vare på dem, men mest fordi de "hører til", ikke av noen annen grunn.
kollektivet Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Jeg kaster de, dessuten så kommer det støv på de etter hvert.
Gjest *kosejoker* Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg har tatt vare på de, men ikke av noen spesiell grunn.. Er nok mest som Deception sier, at det er fordi de hører til.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Ålreite å putte smykker i når man skal ut og reise...
Lola83 Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kaster de alltid, jeg kaster også de små kostene som følger med i øyenskygger, blushere osv.
Wonders Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en sminkeboks, som jeg har "feil-sminke" i. Der putter jeg helt nye koster og børster i osv,,,genialt synes jeg. Sånn blir jeg aldri tom for noe om jeg skulle trenge noe. Denne boksen har alt fra uåpnede testere av sminke, parfyme, kremer og neilelakk, farger på sminke jeg har fått eller bom-kjøpt! Mange venninder liker denne boksen. Jeg har kanskje noe som passer for dem!
Ce'Nedra Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kaster dem etter noen få dager. Da har de blitt så støvete og stygge. Dessuten glemmer jeg å putte sminken inn i dem, så det ligger bare en haug med tomme poser nederst i vesken min etter hvert..:/
Gjest Blanca Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kaster de, har ikke funnet noe fornuftig de kan brukes til enda.
Gjest Jytte Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kjøper alltid Dior sin concealer - den kommer i et mykt fløyelsetui og jeg har den oppi den så lenge jeg har concealeren. Bruker nemlig YSL sin highlight og denne har akkurat samme formen - ved å ha concealeren i fløyelsposen så ser jeg lett forskjell på dem ...
Søtpotita Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Kastar dei som regel, men har alltid på posen til Dior sitt solpudder. Trur eg innbiller meg at det er ein slags beskyttelse
Catzy Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Jeg beholder mine, og putter sminken tilbake i dem. Synes de gir litt ekstra glam-faktor.
Gjest Jytte Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Jeg beholder mine, og putter sminken tilbake i dem. Synes de gir litt ekstra glam-faktor. Ja, det synes faktisk jeg og
Gjest Lea Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Det er sjelden at jeg kjøper sminke med slike poser. Men jeg har fått noen og de brukes til å putte smykker i når jeg er ute og reiser. Av praktiske grunner legger jeg alltid smykkene jeg har med i toalettmappa mi og da er det greit at de ikke ligger løst sammen med sminke og andre ting.
Gjest Borghild Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kaster dem. De blir så støvete og stygge. Har uansett sminken i sminkepung så jeg slipper søl i veska. Men de gir litt luksusfølelse, ja.
Snasen Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg tar mer vare på boksene eller eskene som vesker og lommebøker kommer i fra chanel, gucci, dior, osv. Endret 9. juli 2007 av Snasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå