Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de deles inn i to boenheter der ? Eller skal de det ikke ? Sambo fikk det først for seg at de skulle deles inn på torsdag, så fredag, og så i dag ?

Noen som vet ?

Diva, lettere forvirret :P :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Huset blir delt inn i en fattig og en rik del torsdag 20. mars under Big Brother Direkte på TVNorge kl. 21:00

Milla

Skrevet

De skal deles i to, ja, men jeg tror ikke det er før på torsdag neste uke.... (Dvs førstkommende torsdag)

De skal ha en konkurranse nå på tirsdag (tror jeg), hvor det blir avgjort hvem som skal bo på den fattige og den rike siden....

Etter hva jeg har forstått, så skal dette være en konkurranse som gjør at utfallet (hvem som skal hva) er ganske tilfeldig 8ingen spes. kunskaper nødvendig, altså) - og jeg vil si jeg er svært spent på hvordan denne konkurransen er.....

*klem*

Skrevet

Takk skal du ha for oppklaringen Milla :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Takk skal du ha for oppklaringen Milla  :D

Er det noen her som har snøring på hva som skjer i BB så er det meg :D

Milla

Skrevet

Er det noen her som har snøring på hva som skjer i BB så er det meg :D

Milla

Ja, det var liksom det jeg håpet litt på Milla :lol: :D

Diva :briller:

Skrevet

I motsetning til dere holder jeg meg unna BB. Denslags underholdning apellerer ikke til meg.

Bli venn med han som klipper sendingene så har du seieren i boks, så enkelt er det.

W

Skrevet

Hehe, Waco. Jeg vet det nok,- du sitter nok nagla til TV-skjermen du og :lol: :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg blåser i hva folk sier om BB- jeg synes det er kjempegøy og interessant sett utifra det psykologiske aspektet.

Og vi ignorerer som vanlig waco's flåsete noksagt teorier :-?

Milla

Skrevet

Det er så spennende så, uansett hva andre sier :D -hah!

Skrevet

Er du helt rar eller? Det eneste jeg ser er de korte klippene som de sender hele døgnet, nå sist var det jo hu ene dama som lot alle tafse på silikonpuppene hennes.

Rart jeg synes damer er rare?

W

Skrevet
Er du helt rar eller? Det eneste jeg ser er de korte klippene som de sender hele døgnet, nå sist var det jo hu ene dama som lot alle tafse på silikonpuppene hennes.

Rart jeg synes damer er rare?

W

Ja, du kan jo bare tenke deg hva vi tror om deg, som har skrevet over 3000 innlegg på en KVINNEside... Du har mye å gjøre på fritiden skjønner jeg...

:hoho::hoho::hoho::hoho:

(Sorry til deg som har denne tråden........ Dro det visst litt ut på viddene, jeg....)

Skrevet

Hehe. Neida, det går så bra vettu :D

Bare kos med innspill litt på sia og :briller:

Diva (selvutnevnt tv og internet-slave) :kul:

Skrevet

Men du kunne da ihvertfall samlet noen litt mer spennede folk der inne, er jo bare raringer!!!

Skrevet

Jeg har et ganske avslappet forhold til "harry-kategorisering", men er det noe som er harry, så må det etter min mening være BigBrother.

Man kan selvsagt skylde sin seer-iver på en vitenskaplig innfallsvinkel, det "psykologiske aspektet", men særlig troverdig blir ikke en slik begrunnelse.

For noe møl, sier jeg bare.... Det første BB, så nesten alle på(også jeg), men nå har jeg inntrykk av at folk gudskjelov gir faen...

Gjest Embla s
Skrevet
og interessant sett utifra det psykologiske aspektet.  

Milla

:o :ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...