Wonders Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Nei denne sangen har hun ikke mekka selv! Denne sangen hørte jeg for 2 år siden i Danmark, på dansk, dansk radio! Dumme norske kjærring som stjeler!!! http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.555660 Sier her at " - Jeg ville bare ikke herme etter noen, jeg ville gjøre noe nytt, sier hun, og legger til at hun selv har følt akkurat det hun synger om." Bullshit. http://www.leoslyrics.com/listlyrics.php?hid=PygM1GZN5L4%3D http://www.youtube.com/watch?v=C_GZTicC4T0 Dette er bare til info
Orestes Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 så opprørende... ...enten sier man "Fuck you", eller så sier man "Knull deg". *rister oppgitt på hodet*
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 De har jo sagt at den er opprinnelig dansk da.. Men uansett minner det meg om eamon og frankee som sang til værandre fuck you osv.. Syntes alle disse sangene er skikkelig rævva uansett.
Gjest Peachbud Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Her står det at det er David Eriksen som har laget singelen.
Gjest Peachbud Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Ser ut til at de er åpne om at den opprinnelig er dansk. Så det sto i en artikkel i VG. Jeg synes det danske versjonen var finere da.
Wonders Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Hun sa på p4 kl to i dag at hun selv hadde skrevet den! DA klikket det for meg...har ventet på å høre hva hun selv har å si om saken, å hun løy! Grøss! Mye kulere på dansk!!! Dansker har mye sterkere utrykk, og man tviler ikke når de er sinte lissom, den norske versjonen er litt for ,,,mmm hmmm vel, jeg kan jo ta han tilbake d...om han vil... Endret 6. juli 2007 av M.P
Gjest Tweek Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 For en taper hun er.. Men jeg orker ikke tenke på det så lenge de lar være å spille den på p3 for den var grusomt stygg.
Gjest ~maja~ Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Fytti.. Den sangen er bare helt horribel. Blir helt flau når jeg hører den.. at det går an å snekre sammen noe sånt makkverk(samma om den er norsk eller dansk eller whatever!)
Amalie_85 Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Den danske er ikke orginalen, danskene har kopiert den av en annen sang, med litt forandringer mener jeg å huske, men den norske er direkter oversatt. Den danske er mye finere syns jeg og. Men det har kanskje også noe med at første gang jeg hørte den hørte jeg den på dansk. Og den gikk jo på radioen hele tiden da den lå på lista. Men jeg bodde i danmark da på den tiden. TS, liker du danske sanger må du og høre TV2 - de første kærester på månen, og LOC - frøken escobar, men du har helt sikkert alt hørt dem. Noen sanger jeg ikke kan leve for uten
Gjest DyneTryne Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Gud for noe RÆL! Men joa, dem var like. Dansken hørtes ut som hun ble kvælt og hun norske hørtes ut som en west-side fjong frue. Gud bedre. Musikken går virkelig til helvete i disse dager.
Gjest bada Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Musikken går virkelig til helvete i disse dager. Jepp, men det har den gjort de siste 25 årene, så det er ikke akkurat noe nytt.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Dette blir litt som den Idol-sangen som Jorun hadde. De påsto at det var en helt ny låt som de hadde fått spesialskrevet til dem, men så var sangen egentlig Lara Fabians "Last Goodbye", eneste forskjellen var noen få ord, og at de hadde gjort om på littegrann av teksten og kallt den noe annet. Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å gå ut og ljuge om noe sånt. De blir jo tatt i det, med én gang.
aimee Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Trodde faktisk det var ganske direkte oversettelse av de fuck you-greiene til eamon og ho andre, og melodien var også veldig, veldig lik. Enig! Det trodde jeg også!
Gjest K2K Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 Brenn henne på staken!! Kunne du gjentatt det du skrev som innlegg ang. Sichelle, og begrunnet det på en sakelig måte? Det å be en annen kvinne om å brenne på staken vitner om et middelalderisk kvinnesyn som mannlige prester sto i spissen for, og grunnla dette med at kvinner som oppførte seg utenfor "visse rammer", med eller uten skyld, ble sett på som hekser.. Er dette en holdning du støtter oppunder? Jeg synes det er skremmende, og rett og slett patetisk hvordan kvinner kan snakke slik om andre kvinner. Skal det være snakk om at dere føler dere krenket over Sichelles tekst, "Fuck Deg" vil det vel være noe spesielt å gå frem på den måten..? Hvis det er slik at dette engasjementet deres vokser slik frem pga. en kvinne, en artist, en sangtekst, en melodi, må jeg si jeg stiller meg ganske utenforstående til da det er et hav å ta av innen kvinnenedsettende, stygtalende etc. låter der ute som peker mot en langt råere holdning enn denne..
Gjest K2K Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 Dette blir litt som den Idol-sangen som Jorun hadde. De påsto at det var en helt ny låt som de hadde fått spesialskrevet til dem, men så var sangen egentlig Lara Fabians "Last Goodbye", eneste forskjellen var noen få ord, og at de hadde gjort om på littegrann av teksten og kallt den noe annet. Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å gå ut og ljuge om noe sånt. De blir jo tatt i det, med én gang. VIL FORØVRIG LEGGE TIL AT "FUCK DEG" ALDRI HAR BLITT OMTALT AV SICHELLE, ELLER HENNES MANAGER, SOM EN NYSKREVEN LÅT UNDERTEGNET SICHELLE.
Paradokset Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 Kunne du gjentatt det du skrev som innlegg ang. Sichelle, og begrunnet det på en sakelig måte? Ett ord; ironi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå