Gjest Xtra Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Er det slik at dere damer husker størrelsen på pikkene til de ulike mennene dere har hatt sex med?
Gjest Vampyra Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ja edit: Eller jeg husker ikke størrelsen i cm, men jeg husker om den var stor/liten/medium Endret 6. juli 2007 av Vampyra
Gjest Pet Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Ja, det gjør vi. Vi husker størrelsen på alle sammen.
pulverheksa Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Hva med å begynne med å spørre deg selv. Ville jeg husket størrelsen på penis til menn jeg har hatt sex med? Klart vi husker det, vi er jo ikke helt sløve heller.
Gjest Pet Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Hva med å begynne med å spørre deg selv. TS kan jo være en mann som er misfornøyd med størrelsen, men har lyst til å prøve seg på en dame en gang til og lurer på om hun kan ha glemt hvordan den var. Det tenkte jeg når jeg leste innlegget, ihvertfall.
Gjest Frøken Titt Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Selv går jeg alltid med linjal i lomma. Så ja, selvfølgelig.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Er ikke de aller fleste sånn ganske middels? Jeg mener å ha lest det at de fleste ligger ganske nær snittet mens noen skiller seg veldig ut i den ene eller andre retning? Skal det mye til for at dere kjenner forskjell? Jeg mener om de er relativt like...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Tell til ti og pust rolig. De aller fleste er middels ja - derav uttrykket "gjenomsnittlig". For min del er det ikke størrelsen på pikken som får meg til å huske/glemme mannen, hvordan han var i senga er langt viktigere. når det gjelder inntrykket man sitter igjen med. Heller en 12 centimeters pikk som er god i senga enn en 22 centimeters pikk uten ferdigheter.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Tell til ti og pust rolig. De aller fleste er middels ja - derav uttrykket "gjenomsnittlig". Jeg puster ganske rolig, men det er vel lov til å lure på ting? Av naturlige grunner så har dere kvinner som regel bedre oversikt over akkurat dette. Selv om man hadde hatt et gjennomsnitt på 15 cm kunne det like godt ha betydd at de fleste peniser enten var 10 eller 20 cm. Ingen grunn til å gjøre narr av det.
Gjest Gjestigjen Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Tell til ti og pust rolig. De aller fleste er middels ja - derav uttrykket "gjenomsnittlig". For min del er det ikke størrelsen på pikken som får meg til å huske/glemme mannen, hvordan han var i senga er langt viktigere. når det gjelder inntrykket man sitter igjen med. Heller en 12 centimeters pikk som er god i senga enn en 22 centimeters pikk uten ferdigheter. Tar gjerne en 22 cm med ferdigheter jeg da
Gjest Opa Skrevet 6. juli 2007 #11 Skrevet 6. juli 2007 Ja, jeg bruker å måle litt diskret med hånda. Er det godkjent skriver jeg opp str og navn så jeg har det til senere.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #12 Skrevet 6. juli 2007 Ja, husker størrelsen - og form og utseende også. Og selv om størrelsen er ganske lik, så kjennes pikkene forskjellig allikevel pga formen.
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #13 Skrevet 6. juli 2007 Men det jeg husker aller best er styrken på orgasmen:-) eller mangelen på sådan :-(dust)
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #14 Skrevet 6. juli 2007 Er ikke de aller fleste sånn ganske middels? Jeg mener å ha lest det at de fleste ligger ganske nær snittet mens noen skiller seg veldig ut i den ene eller andre retning? Skal det mye til for at dere kjenner forskjell? Jeg mener om de er relativt like... Per definisjon vil nok flesteparten ligge nær snittet - for ikke å si akkurat i snittet. Det er gjerne derfor det er et gjenomsnitt - fordi flesteparten ligger nettopp der
Gjest Browniiez Skrevet 6. juli 2007 #16 Skrevet 6. juli 2007 (endret) - Endret 30. oktober 2007 av Browniiez
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #17 Skrevet 6. juli 2007 Ja. Er ikke så vanskelig å huske en person som man har studert fra de fleste vinkler i 3-4 år.
Gjest Pax Skrevet 6. juli 2007 #18 Skrevet 6. juli 2007 Nja, husker hvem som har størst/minst, men klarer ikke ta øyemål akkurat. Samme her. Dessuten har jeg dyskalkuli, så det står ganske dårlig til med øyemålet.
Gjest Alyx Skrevet 6. juli 2007 #19 Skrevet 6. juli 2007 Jeg husker dem som skiller seg ut i den ene eller andre delen av skalaen
Gjest Elfrida Skrevet 7. juli 2007 #20 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har jo en omtrentlig husk om størrelse og fasong, men jeg vet ikke om jeg husker riktig, for jeg har jo ikke mulighet til å gå tilbake og sjekke akkurat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå