Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes du om Coco Mademoiselle?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den er søt og sterk; lukter litt karamell og frukt, og er lett å overdosere. Jeg liker den, men den er veldig populær, og jeg synes ikke det er så kjekt å lukte som alle andre omkring meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Glemte å spørre om det er stor forkjell på eau de parfume og eau de toilette?

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Nydelig, ønsker meg denne.

Skrevet
Glemte å spørre om det er stor forkjell på eau de parfume og eau de toilette?

Forskjell i pris ;)

Eau de parfume er renere og lukter derfor sterkere, noe som gjør den mer drøy i bruk enn eau de toilette. Førstnevnte er altså mer eksklusiv, mens eau de toilette er mer til "hverdags" og "manne i gata".

Når alt kommer til alt, blir det en smaksak! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Forskjell i pris ;)

Eau de parfume er renere og lukter derfor sterkere, noe som gjør den mer drøy i bruk enn eau de toilette. Førstnevnte er altså mer eksklusiv, mens eau de toilette er mer til "hverdags" og "manne i gata".

Når alt kommer til alt, blir det en smaksak! :)

Vet hva forskjellen er, men spørsmålet er om denne parfymen lukter forskjellig avhengig om det er toilette eller parfume. Enkelte parfymer er nemlig veldig forskjellig.

Gjest Deception
Skrevet

Coco Mme er forskjellig i de to variantene; edp er tyngre og litt mer krydret/søt, mens edt er friskere og lettere.

Jeg er enig i at det er mange parfymer som lukter forskjellig i edp og edt, selv om det teoretisk ikke skal være slik.

Gjest Morbær
Skrevet

Har brukt Coco Mademoiselle til og fra i flere år, liker den veldig godt! Har brukt EdP til nå, har ikke tenkt på at de kan være forskjellige. Har en uåpnet EdT hjemme, blir spennende å teste:-)

Skrevet (endret)

Dette er den eneste Chanel parfymen jeg tåler lukten på over lenger tid!

Eau de parfume har jeg brukt , ikke noe annet.

Klasse og velstellt minner den meg om!

Elsker den på meg, og gjennkjenner den på andre,den lukter bare så herlig. Kanskje jeg bruker den 15-16 ganger i året, fordi den er så spesiel. :sol: :rødme:

Endret av M.P
Skrevet
Vet hva forskjellen er, men spørsmålet er om denne parfymen lukter forskjellig avhengig om det er toilette eller parfume. Enkelte parfymer er nemlig veldig forskjellig.

:legrine: Ups!

Gjest Gjest
Skrevet

liker den ikke, får hodepine og blir kvalm av den.

men, jeg brukte den for 3-4 år siden, og da syntes jeg den var kjempegod. ting forandrer seg ja! :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...