Gjest Opa Skrevet 6. juli 2007 #1 Skrevet 6. juli 2007 Finnes det god/ok alkoholfri vin? Noen som vil anbefale en (eller fler )?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2007 #2 Skrevet 6. juli 2007 Det finnes alkoholfri musserende vin som er ok, men alle de alkoholfrie vinene jeg har smakt (og jeg prøvde flere sammen med naboen min da hun pga medisinsk behandling ikke kunne drikke alkohol) smakte alle ikke godt. Kjøp heller druejuice, det er også billigere.
Rosalie Skrevet 6. juli 2007 #3 Skrevet 6. juli 2007 Alkoholfri hvitvin er helt OK, alkoholfri rødvin smaker gjæret husholdningssaft.
Rosalie Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Her finner du for øvrig test av alkoholfri viner.
Petroline Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Enig! Det finnes ikke god alkoholfri vin. Øl er greit, men vin kan man bare droppe først som sist.. Gikk igjennom noen flasker i forb. med graviditet, og fant fort ut at dette ikke var noe å bruke penger på. Det finnes jo mange gode eplemoster, juicer etc. som fint overgår alkoholfri vin både i smak, og ikke minst som kompanjong til mat.
pusla Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Alkoholfri hvitvin er helt OK, alkoholfri rødvin smaker gjæret husholdningssaft. Jeg er enig i dette. Drakk litt alkoholfri vin en periode, og hvitvinen var ganske god (jeg husker dessverre ikke hva den het). Men alkoholfri rødvin smaker som saft, ja.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg drikker eplemost istedet for hvitvin. Alkoholfritt øl er ok på smak. Alkoholfri rødvin smaker bitter solbærsaft. Jeg syns spesielt at Hansa sin eplemost er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå