Gå til innhold

Du som er klarsynt

Fremhevede innlegg

Gjest Klokka
Skrevet

Hvordan skjønnte du at du hadde disse evnene? Når kom de? Hvordan er det? Klarsynte sier JEG kommer heeeeeelt sikkert til å bli healer eller noe lignende i fremtiden... Men jeg måtte ha tålmodighet og at jeg var ikke helt klar enda... Dette er folk som ikke kjenner hverandre, men sier akkurat det samme til meg... Også at jeg er veldig åndelig av meg og har massevis av positiv energi/aura.... Jeg er kjempennysgjerrig på dette... Men også forvirret... jeg har opplevd tre ganger at jeg har sanndrømte drømmer.. skikkelig rart.. Så får tiden vise seg hva som utvikler seg ( utvikler det seg??) MEN jeg skal såklart ikke ha store forventninger til dette, jeg har det bare i bakhodet for så lenge...:) Skal ikke bli heeeelt opphengt i det.... :);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har disse egenskapene, det er bare ikke alle som vet hvodan de bruker dem.

Gjest King James V
Skrevet
Alle har disse egenskapene, det er bare ikke alle som vet hvodan de bruker dem.

vel det er ikke helt sant. Du har rett i at alle har egenskapen. Men det er ikke det at ikke alle vet hvordan og bruke den. Det er bare det at mange har glemt hvordan man bruker den

Skrevet
Også at jeg er veldig åndelig av meg og har massevis av positiv energi/aura....

Hva vil det si å være "velig åndelig av seg"?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan skjønnte du at du hadde disse evnene? Når kom de? Hvordan er det? Klarsynte sier JEG kommer heeeeeelt sikkert til å bli healer eller noe lignende i fremtiden... Men jeg måtte ha tålmodighet og at jeg var ikke helt klar enda... Dette er folk som ikke kjenner hverandre, men sier akkurat det samme til meg... Også at jeg er veldig åndelig av meg og har massevis av positiv energi/aura.... Jeg er kjempennysgjerrig på dette... Men også forvirret... jeg har opplevd tre ganger at jeg har sanndrømte drømmer.. skikkelig rart.. Så får tiden vise seg hva som utvikler seg ( utvikler det seg??) MEN jeg skal såklart ikke ha store forventninger til dette, jeg har det bare i bakhodet for så lenge...:) Skal ikke bli heeeelt opphengt i det.... :);)

en sann åndelig person utlyser ikke sine egensakper slik du gjør,. Bare sjarlataner og løgnere gjør det.

Gjest Ikke logget inn
Skrevet

Jeg tror jeg alltid har hatt det slik, jeg kan i alle fall ikke huske annet, men jeg er ikke spesielt "åndelig" av meg. I alle fall ikke hvis du mener åndelig i betydningen alternativ... En mer kjedelig A4 person enn meg skal du lete lenge etter. :ler:

Jeg er ikke klarsynt, men jeg er intuitiv. Jeg mottar følelser og stemninger fra andre som ikke er i samme rom, jeg føler dødsfall i nærmeste krets, og mottar varsler om spesielle livsendrende ting som skal skje.

Visstnok har jeg også varme legende hender (i følge barna og noen av kollegene mine), men jeg tror det bare er placeboeffekten som spiller inn.

Slapp av, har du evnene kommer de til overflaten når du trenger dem.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg er veldig glad jeg ikke har et snev av klarsynthet - tror det hadde skremt vannet av meg! :overrasket:

En venninne av meg mener hun er healer, at alle kan bli det og sånn, men jeg vet ikke jeg...

Gjest Tanita
Skrevet

Å være healer er ikke det samme som å være klarsynt da. En klarsynt kan være klarsynt uten å være healer. Det er egentlig to forskjellige ting, men disse to kan lett kombineres da. Jeg tror ikke man kan trene opp klarsynthet. Enten har du det, ellers så har du det ikke. Noen er ikke klar over evnene før i voksen alder, men det er ikke noe man går skole for å lære seg liksom. Mens det finnes healingkurs, hvordan gi healing til andre osv.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Mette - forumansvarlig

Skrevet
vel det er ikke helt sant. Du har rett i at alle har egenskapen. Men det er ikke det at ikke alle vet hvordan og bruke den. Det er bare det at mange har glemt hvordan man bruker den

Helt enig der. Du fikk det frem bedre enn meg

Skrevet

Jeg tror klarsynthet er noe man har fra fødselen, en evne man er født med på en måte. Slike skoler for å lære seg ting har jeg ingen tro på, enten har man evnene eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er interesert i å trene evnene så kan du gjøre det gjennom riktig yoga/thai chi/meditasjon. Du må bare jobbe med de rette chakraene og oppøve sensitivitet etc.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg er født med det (hva nå enn "det" er) men har dempet det i enkelte peridioder av livet.

Kan i enkelte tilfeller "se" eller "merke" sykdom og skader på personer selv om jeg ikke har møtt de, har funnet dyr ved å beskrive hva dyret så på sin vandring og hvor det var, "snakket" med døde dyr, i enkelte tilfeller visstnok healet sykdom og smerter (nåja, men så lenge de føler det hjelper så kan jeg gjerne gi en hjelpende hånd) osv. .

Dette er varierende, og sterkt i enkelte perioder, og svakt i andre. Har ingen styring over det, og trener det heller ikke bevist for tiden.

Gjest Wolven
Skrevet
Jeg tror jeg er født med det (hva nå enn "det" er) men har dempet det i enkelte peridioder av livet.

Dette er varierende, og sterkt i enkelte perioder, og svakt i andre. Har ingen styring over det

Samme her, men jeg trener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...