Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg bestillte time til dyprens på en hudpleiesalong en dag. Dette var ca i 14 tiden

Timen fikk jeg dagen etter kl. 09.15

Men så ble jeg syk den dagen jeg skulle ha timen og ringte da de åpnet kl 9.00. De tok ikke telefon så jeg la igjen en beskjed på tlf-svareren deres.

Har lest på reklamen deres at når man avbestiller en time etter 24 timer så må man betale for hele timen.

De har ringt meg i ettertid men jeg har ikke tatt tlf ettersom jeg var opptatt da. Ringte tilbake men da tok de ikke tlf.

Det jeg lurer på er om hva som er vanlig når det gjelder betaling. Og siden jeg bestillte den timen så seint. kun 19 timer før timen.

Skal snakke med de men ville bare høre hva som er vanlig først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du slipper å betale om du kan vise til en sykemelding.

Skrevet
Kanskje du slipper å betale om du kan vise til en sykemelding.

nei, det har jeg ikke.

Gjest Tweek
Skrevet

Hva skal de gjøre egentlig? Jeg bestilte time i går og glemte den i dag kl.13. Kan de bare sende regning hjem til meg?

Gjest Tanita
Skrevet

Regelen er egentlig sånn at hvis du avbestiller innen 24 timer før timen, så må du dekke en del av det behandlingen egentlig kostet, slik som de gjør hos leger og tannleger. Men hvis du bestilte så kort tid i forveien så er det rart hvis du må betale npe i det hele tatt, og du ringte jo for å si fra. Er man syk så er man syk,vi er jo mennesker og da er det ikke så mye å gjøre med så da syns jeg det er veldig rart og smålig av de å sende deg regning for timen. Noen er greiere enn andre på dette, så det kan variere fra salong til salong. Det hadde nok vært annerledes hvis du ringte en uke i forveien og så ikke ringte før samme dagen du skulle hatt timen og sagt du er syk. Da kan det godt hende de har tapt penger på det, hvis de vanligvis er fullbooket noe denne salongen kanskje ikke var? :)

Skrevet

Jeg har erfart at hvis man bestiller en ny time så bruker de å gå greit! De skjønner jo at dersom de er vrange mot kunden så kommer kunden ihvertfall ikke tilbake.

Har et par ganger blingset med klokkeslettet og kommet for sent, og da har de gitt meg ny time med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...