Branna Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Vi velger den kostnadsfrie løsningen, nemlig å brenne en CD med musikk som en kan danse til. Vi har brudevalsen klar, men hva slags musikk har man egentlig etterpå? Det må være noe som kan danses til, og som alle liker. Det kommer jo folk fra 14 år og opp til rundt 80. Noen forslag til god dansemusikk?
rusketulla Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 60- 70- og 80-tallsmusikk! Litt swing og sånt, musikk "alle" kjenner til Noen av de nyeste sangen kan også være greit, og noen litt romantiske låter (men ikke for mange av de, er vel ikke alle som har noen å danse med..).
kathrine79 Skrevet 6. juli 2007 #4 Skrevet 6. juli 2007 Credence og Eagles (tror det skrives sånn) er veldig bra å danse til
Branna Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2007 Takk for gode forslag! Skal søke litt rundt og se hva jeg finner. Så gjennom gamle tråder her også, og fant en diger liste som jeg skal se over. Finner nok på noe.
Snurrepippen Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Takk for gode forslag! Skal søke litt rundt og se hva jeg finner. Så gjennom gamle tråder her også, og fant en diger liste som jeg skal se over. Finner nok på noe. Vi knabba litt fra "hjartet på rette staden" platene. Foreldrene våre kommenterer stadig at det er så mye fin musikk der I tillegg har vi musikk vi selv og kompisene våre liker til fest og dans.
Branna Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Vi knabba litt fra "hjartet på rette staden" platene. Foreldrene våre kommenterer stadig at det er så mye fin musikk der I tillegg har vi musikk vi selv og kompisene våre liker til fest og dans. Hei, den var ikke dum... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå