Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ny mobil i april. Nokia N73 som jeg kjøpte minnekort til for å bruke den som mobil. Men plutselig en dag jeg skulle vise frem noen bilder fikk jeg beskjed om at det var ødelagt data, og da var alt på minnekortet borte, både musikk og bilder.

Etterpå er jeg blitt meget skeptisk til å lagre bilder på kortet da jeg kanskje kan riskiere at de er borte igjen.

Har noen andre vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme mobil og har ett 2 gig minnekort fra Lexar. Har ikke hatt de problemene du beskriver. Brukt dette i ca 4 måneder nå og tar mass bilder å film. Virker uten problem her. Ikke godt å si hva som er problemet

Skrevet

Jeg tok ut kortet fpr å se på det nå(Trykket fjern minnekort først) og når hjeg satte det inn igjen står det "Minnekort skadet"

Gjest Nedfallsgjest
Skrevet

Har du prøvd minnekortleser på en PC ?

Forøvrig må det vel nevnes at det er en klassisk feil å sjelden ta backup av det man har kjær. (Er ikke noe bedre selv) Om det ligger på minnekort/harddisk/CDr/DVDr spiller ingen trille. Sørg for å kopiere over på ett annet format med jevne mellomrom, og helst lagre backup fysisk på ett annet sted (om huset ditt brenner ned, ryker ikke begge eksemplarene)..

Skrevet

Jeg tar back-up, men de bildene som lå på dette minnekortet var ikke mer enn 1-4 uker gamle, da telefonen var helt ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...