Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #41 Skrevet 1. april 2003 er det aldersgrense for å ta piercing i navelen??
Gjest Mzfire Skrevet 1. april 2003 #42 Skrevet 1. april 2003 Ja det er aldersgrense for å ta piercing. I navelen er det lavere. Tror det er 16 år, men da må du ha med en av foresatte.
-Fisken- Skrevet 8. april 2003 #43 Skrevet 8. april 2003 Om det gjør vondt eller ikke varierer på smreteterskel, hvor flinke de er i studioet, men oxo på hvor tynn man er! Jo mindre fett på magen, jo mindre vondt...
Arwen Skrevet 9. april 2003 #44 Skrevet 9. april 2003 Noen som har fått piercet om igjen til tross for arr ? Vet om en som ikke fikk tatt opp hullet igjen fordi hun hadde arr, men det er noen år siden, vet ikke om alle studioene er gjør det sån, men vet hun hadde spurt flere steder. Det endte med at hun tok nytt hull nede i steden
Gjest Kira Skrevet 9. april 2003 #45 Skrevet 9. april 2003 Huden blir hardere der arret er. Ei venninne av meg tok ut - hun ble gravid, og tenkte på å ta et nytt hull. Hun gjorde det, og fosseblødde ... :-?
myagi Skrevet 9. april 2003 #46 Skrevet 9. april 2003 jeg har hørt at man får skikkelig arr av piercing i navlen.. er det sant? har kjempe lyst på dt....noen som vet hvor mye det koster? gjør det vondt? *Arr? Joa. Jeg hadde piercingen ute i 20 uker da jeg gikk gravid og det syntes jo. Men det grodde ikke så jeg satte den inn igjen. *Kostet 500 tror jeg for 8 år siden * eh...ja. Synes det.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #47 Skrevet 12. april 2003 begyner man å blø skikkelig når man lager hullet??
Gjest Kira Skrevet 12. april 2003 #48 Skrevet 12. april 2003 begyner man å blø skikkelig når man lager hullet?? Noen blør - andre ikke. Jeg blødde på den nederste piercingen, men ikke den oppe.
Gjest Mzfire Skrevet 12. april 2003 #49 Skrevet 12. april 2003 Jeg blødde ikke da ringen var i gjennom men det hadde blødd bitte litt på den bandasjen jeg fikk teipet over første dagen... Men det var fordet jeg bevegde magen og nesten tok situps liggende opp ned på fanget til kjærsten min. Husker ikke hvordan det skjedde. Men kort fortalt, det var fordet jeg bevegde meg på den måten og det var ikke bra.
Gjest finken Skrevet 16. april 2003 #50 Skrevet 16. april 2003 Er ikke enig i at det ikke gjør vondt, men tror nok det er veldig forskjell fra den ene til den andre. Jeg hadde tidligere hull i nesen, og da jeg tok den kjente jeg ingenting, mens andre synes det er kjempe-vondt! ...Så det er veldig individuelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå