royaltrux Skrevet 5. juli 2007 #1 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, lurer på om noen her har tips hvor jeg kan kjøpe større storrelse til kjæresten min. Han er 44" i livet, bruke som regel 3X-4X. Jeg vet om Dobbel X i Stavanger, også Dressmann som av og til har større klær. Også vet jeg at Wearhouse Sandnes fører en del store klær. Han har så lite klær og er ikke så villige til å betale nesten en tusen lapp for bukser og sånt. Rart at det finnes sånn XLNT og BIB i H&M for damer, men er det ingenting for mannfolk som er større da? Sette pris på tips og ikke tilbakemeldinger som "han burde slanke seg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 6. juli 2007 #2 Del Skrevet 6. juli 2007 Storkar'n er en nettbutikk for store mannfolk. De har tydeligvis butikk på Hamar og på Strømmen, men det er kanskje langt fra deg ettersom du nevner Stavanger... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juli 2007 Storkar'n er en nettbutikk for store mannfolk. De har tydeligvis butikk på Hamar og på Strømmen, men det er kanskje langt fra deg ettersom du nevner Stavanger... Hilsen Lille meg Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torodd Skrevet 6. mai 2008 #4 Del Skrevet 6. mai 2008 BMC - Big Mans Club i Tønsberg har store klær for oss store menn... 2XL-8XL. Sjekk også den flotte nettbutikken: bigmansclub.no Mye tøffe klær, jeg hadler alt jeg bruker hos de. Be om katalog. T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Del Skrevet 6. mai 2008 Ebay, det er nesten skremmende hvor store størrelser som finnes der. Kjøper klær til min mor der (ca 120 kg, BMI ca 40), og har sett størrelser i samme klær som passer til henne i 10-15 størrelser større. En digresjon her, men kan bare tenke meg at det betyr det faktisk er et marked for folk i 200 kg + klassen. Ikke misforstå meg, flott det er pene klær i den størrelsen også (skulle ønske jeg hadde funnet noe ok når jeg var i den størrelsen), men det at fedmeproblemet er så stort er skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 11. mai 2008 #6 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei, her er det store str for menn og damer... http://www.klingel.no/cgi-bin/klingelno/sc...file/ml=10/fm=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 12. mai 2008 #7 Del Skrevet 12. mai 2008 Dersom dere skulle befinne dere i Oslo en gang er det i alle fall en butikk der dere kan sjekke ut. Jeg husker ærlig talt ikke hva den heter, men den annonserer med at den føre klær til store karer. Den ligger i gaten mellom Gunerius og Oslo City, rett over veien fra der EB Games (tidligere Free Record Shop) ligger, mellom en instrumentbutikk og en smykkeforretning. Jeg mener å huske at det ser ut som de fører både finklær, dresser og sånn, og fritidsklær i tillegg til jakker og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå