sweetdana Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er produktene fra Yves Rocher bra? Tenker ikke først og fremst på sminken, men på kroppspleie osv?
Gjest Alou Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Nja, vil ikke akkurat skryte så veldig av det merket. Jeg har faktisk testet en hel del og det er ikke noe som har vært pengene. Finner flere andre merker som er lik på prisen og som gir mer resultat. Eyelineren fra Yves Rocher er faktisk min favoritt av alle eyelinere. Ellers har jeg fint annet å anbefale...
kvick Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Har ikke spesielt god erfaring med produktene, jeg heller. Det verste eksemplet var når jeg prøvde en krem derfra med høy solfaktor og ble kjempebrent, akkurat som det ikke var faktor i den i det hele tatt.
kitekatt Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 (endret) jeg elsker dusjsåpene derfra...den med madagaskar orkide og den med noe mandelgreier er sinnsykt bra. Og den andre serien har god dusjsåpe og bodylotion med kokos og samme med vanilje:) kommer alltid tilbake til disse. og aftersunproduktene er også herlige. Det er egne parfymerier for yves rocher i både frankrike og praha ihvertfall, og det var ikke så veldig billig, så så billig dritt er det vel ikke. er bare norge og sverige dette er billig postordre. men sminken liker jeg ikke nei... Endret 6. juli 2007 av kitekatt
Amanlis Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Jeg kjøper håndkremene fra Arnica på Yves Rocher. De er de eneste som gir hendene nok funtighet på kalde vinterdager. Jeg bruker også fotserien med lavendel derfra.
Rosalie Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Jeg liker Yves Rocher veldig godt. Solkremene er de eneste solkremene jeg har prøvd som min sensitive hud ikke reagerer på, og dusjsåpene er deilige. Deres brun-uten-sol er også veldig fin, og lukter ikke like dritt som andre merker.
Gjest Alou Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 jeg elsker dusjsåpene derfra...den med madagaskar orkide og den med noe mandelgreier er sinnsykt bra. Og den andre serien har god dusjsåpe og bodylotion med kokos og samme med vanilje:) Vet du om de fortsatt selger den dusjsåpen med pistasjlukt? Jeg den, men har ikke sett den på lenge...
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Vet du om de fortsatt selger den dusjsåpen med pistasjlukt? Jeg den, men har ikke sett den på lenge... Er det denne du mener? http://www.yves-rocher.no/shop_app/app_NO/...mp;page=product Isåfall så kjøpte jeg den nylig Den er helt herlig..den med Orkide også, og neste gang skal jeg prøve den med palmeblad og den med lotus
Gjest Tanita Skrevet 6. juli 2007 #10 Skrevet 6. juli 2007 Jeg elsker Yves Rocher! Ikke alt, men har funnet mine favoritter som jeg aldri slutter å kjøpe. Er blitt veldig glad i mye av produktene der, og mye av det er helt naturlige ingredienser i. F eks monoi-oljen fra jardins des iles-serien - kan ikke være foruten! Og dusjsåpene, fotkremen og håndkremen er gode, Plaisirs nature-serien med dusjsåper og bodylotions som dufter himmelsk. Og så har de gode urte-teer. Bruker ikke ansiktsproduktene lengre da jeg kun bruker hudpleiemerker, men var veldig glad i Bio specific-serien for mange år siden og ser de har den enda, den fuktighetssprayen er herlig å bruke på sommeren. Bruker ikke så mye av makeupen der, mascaraen deres, iallefall de jeg har prøvd, tørker aldri så de er ikke så gode. Ellers had jeg bare godt å si om det.
Smørblomsten Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Aqua peeling med rosa grapefrukt er fantastisk! Den er skånsom mot huden og har den deiligste duft! Har også testet div annet som jeg er fornøyd med, men sminken kjøper jeg andre steder. De vant dessuten en test av sminke-våtservietter i et ukeblad for ikke så lenge siden
Aïda Bluebell Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har reagert på produktene til Yves hver gang jeg har forsøkt, så de holder jeg meg unna.
Gjest Borghild Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Aqua peeling med rosa grapefrukt er fantastisk! Den er skånsom mot huden og har den deiligste duft! Har også testet div annet som jeg er fornøyd med, men sminken kjøper jeg andre steder. De vant dessuten en test av sminke-våtservietter i et ukeblad for ikke så lenge siden Var vel i allers det da? Fikk reklame for de i posten her en dag to stk til og med og på begge hadde jeg visst vunnet klokke, skjerf og mascara. Syns det virker som noe trashy greier egentlig, men jeg har jo ikke prøvd noe derfra. Kanskje prøver jeg dusjsåpene en gang, har hørt de er gode. Viktigst er det at de lukter godt og at man blir ren.
Gjest _Leela_ Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Har testa en del produkter og en del er jeg fornøyd med, en del har blitt gitt bort. Det er egne parfymerier for yves rocher i både frankrike og praha ihvertfall, og det var ikke så veldig billig, så så billig dritt er det vel ikke. er bare norge og sverige dette er billig postordre. men sminken liker jeg ikke nei... Må bare tilføye at disse egne parfymeriene minner en del om postordre her i Norge. Har hatt kundekort i et av disse da jeg bodde utenlands og man får til stadighet tilbud i posten, dvs at man ved å ta med "postkortet" får 50% på den typen varer, man får en bag, gratis lebestift, gratis smykke osv. I tillegg kan man samle poeng og de hadde kampanjer hele tiden. Så ganske likt her i Norge bortsett fra at det var en butikk. Det kjekke var jo at en slapp en del bomkjøp fordi man kunne lukte på og teste varen før kjøp og at en kunne kjøpe det en trengte der og da.
Thale Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Er enig i at dusjsåpene og bodylotionene fra Yves Rocher er hærlige! Lukter himmelsk! Jeg husker spesielt en kokos-krem de hadde for salg for noen år siden, men som ikke lenger er i salg. Liker godt parfymen pivoine og ming shu. Kosmetikk og hudpleie seriene deres holder jeg meg laaaaaaangt unna. Inneholder altfor mye parfyme og stoffer som er skadelige for huden. (værtfall min)
sweetdana Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. juli 2007 Hmm.. jeg bruker aldri å legge så mye penger i dusjsåpe så kanskje det er en ting å kjøpe på yves ellers er det kanskje best å holde seg til de gamle gode merkene man vet er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå