trinees Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det vanlig at forloverene er med til fotografen?
Chiquita Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Det er vel hva man selv ønsker det da. Vi hadde med våre (koselig med noen bilder sammen med forloverene også) Og det er veldig kjekt med forlovere som "medhjelpere" (rette på kjolen, hente ting og tang for dere (drikke, f.eks) osv)
Liset Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Det tror jeg er veldig vanlig! Har ikke hørt om noen som ikke har hatt forlovere med. Vi skal ha de med!!
Gravenstein Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Forloverne våre var med på fotograferingen, de fikk også bilde av brudepar og forlovere i gave etterpå.
Gjest Leya Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Vi hadde dem IKKE med. Og de færreste av mine venninner som har giftet seg har hatt dem med. Så hva som er vanlig er vel begge deler...
Malama Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Vi hadde dem med, som noen sier, bl.a for å ha bilde av dem sammen med oss (både meg og forlover, han og forlover, og alle fire) Men vi hadde en hel koloni vi... Han og forlover, det var greit, de kjørte i lag. Jeg og min forlover ble kjørt av pappa, så han var der også (vi måtte kjøre til studio underveis pga regn, så godt at sjåføren var der) Og mamma var med for å rette på kjolen og sånn, siden min forlover ikke er frisk, og hennes sjåfør for dagen (min forlovers samboer) var også sånnsett tilstede, og var den som ble sendt omkring for å finne paraply, drikke til bruden eller buksestrikk (for stort underskjørt....)
Branna Skrevet 6. juli 2007 #7 Skrevet 6. juli 2007 Vi skal fotograferes på stedet, og skal ha med forlovere og foreldre. Der hvor jeg kommer fra er det vanlig å ta bilde sammen med forlovere.
Gjest 3llie Skrevet 6. juli 2007 #8 Skrevet 6. juli 2007 Vi skal ha med oss fotograf hele dagen, så vi har valgt å dra på en runde alene med fotograf også tar vi bilder sammen med forlovere, foreldre osv ved lokalet etterpå.
Lilywhite Skrevet 6. juli 2007 #9 Skrevet 6. juli 2007 Tror de fleste har med forlovere. Vi skal ikke gifte oss før om to år, og har ikke helt bestemt lokale, men hvis vi tar det som vi tenker på som mest aktuelt skal vi ha vielsen og festen på samme sted og tenkte å få fotografen dit, flott hage og flott hus, egner seg nok bra som bakgrunn for bilder. Vi skal ha med forloverne på noen bilder og har tenkt på å gi dem et bilde hver etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå