Gå til innhold

Erfaringer med solglimt catering?

julibrud08

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med solglimt catering i oslo?

Vurderer om vi skal få maten levert derfra. Ønsker buffet mat.

Eventuelt noen andre dere har å anbefale? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal bruke dem, og er så langt fornøyde. Jeg kan jo gi tilbakemelding når det hele er overstått om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kanskje litt sent for deg å få svar på denne nå, men svarer likevel.

Har vært i flere selskap der Solglimt har blitt brukt og vært kjempefornøyd hver gang!

Moren min var i et bryllup i helgen som var som også hadde mat derfra og de var storfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det... Vi skal og møte denm neste mandag for å sette opp meny, så da satser jeg på at det blir bra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! glemte helt av denne..

Vi brukte solglimt og er bare passe fornøyd. Kommer ikke til å bruke dem igjen. Maten smakte kjempegodt, men så litt simpel ut. Spesielt forretten så ut som den bare var slengt på tallerkenen. Men det smakte supert altså, og det er jo det viktigste..

De stilte med litt for få servitører, noe som gjorde at ting tok litt tid under middagen. Hovmesteren ble faktisk så stressa at han måtte dra til sykehuset pga frykt for hjerteinfarkt. De glemte å sette ut snacks og virket som de ikke hadde så god kjemi seg immellom. Jeg hadde ordnet to venninner til å stå i baren for oss, og de ble satt i arbeid på kjøkkenet av serveringsfolkene med en gang de kom. Det var ikke meningen og jeg ble kjempesint da jeg hørte det i etterkant.

Så alt i alt har jeg litt blandede følelser for solglimt. De virket veldig uforberedt da vi hadde møtet med dem i forkant, og selv om vi var forespeilet at hovmester ville være tilstede under det møtet, for å gå gjennom kjøreplan osv, var det bare han som eier selskapet som møtte oss. Det resulterte i at vi ble spurt mye under festen om hva som skule skje videre. (til tross for at jeg hadde gitt dem kjøreplanen på forhånd.)

Selv om det ble mye rot, merket ikke gjestene noe til dette og selskapet ble en suksess. Men jeg ville aldri valgt dem igjen.

Men som sagt, maten var god, så dersom dere bare skal bruke dem til å lage mat synes jeg det var greit. Men dersom de skal kjøre hele selskapet for dere må du sørge for å ha gått ordentlig gjennom kjøreplanen med dem, og krev at hovmester er tilstede under planleggingsmøtet. Prøv også å få skritlig alt dere avtaler, alle avtaler ble laget muntlig hos oss (noe som i seeg selv virker uproft) og det ble vanskelig for meg å få gode holdepunkter da jeg tok situasjonen med dem.

edit: glemte å legge til at de ikke laget spesiell allergi-mat til min søster, selv om det var avtalt på forhånd. Hun tåler ikke melk og fikk smørglaserte poteter og fløtesaus som alle andre.. irriterende..

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...