Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Synes Pronovias har så utrolig fine kjoler. Lyst til å fortelle hvilken/vise frem din modell?
jenta27 Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg skal bruke pronovias libra. Kjolen kan sees ved å google etter denne kjolen. Vet ikke hvordan jeg legger inn link.
Branna Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg skal bruke pronovias libra. Kjolen kan sees ved å google etter denne kjolen. Vet ikke hvordan jeg legger inn link. Du trykker på den femte knappen fra venstre når du skriver et nytt innlegg, den som er grønn med et plusstegn på seg
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg skal bruke Pronovias Semilla, helt nydelig!!!
Montana Skrevet 6. juli 2007 #5 Skrevet 6. juli 2007 Pronovias har mange flotte kjoler! Jeg skal ha Pronovias Impala. Sett fra siden. Er utrolig fornøyd
jenta27 Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Her er kjolen min (hvis jeg fikk det til nå da). Pronovias Libra Det er kjolen som er helt nede til venstre. Endret 6. juli 2007 av jenta27
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Pronovias Cordoba er min favoritt, men har ikke bestemt meg helt. Den er av 2008 kolleksjonen, den er nr 3 fra venstre i øverste rekke i Elegantly Draped under Manuel Mota Collections som ligger under 2008 Preveiw Collections. (men vil ikke ha blondejakken som modellen har på bildet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå