Mirabella76 Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Er det berre eg som synst det er lite aktivitet på KG for tida, eller er det faktisk ganske dødt her inne? Enten er det eg som har kjeda meg veldig dei siste dagane, og har vore altfor mykje her på KG - eller så har folk gått i feriemodus! Tell me!
Gjest StockDama Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 åh, trudde du spurte etter samer =D Men folk er vel på ferie nå sikkert?
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Vi bare gjemmer oss.. Nei, jeg har vel mer eller mindre hengt på KG siden jeg kom fra jobb og jeg syntes det er masse folk her jeg.. Er hvertfall alltid et nytt innlegg på toppen når jeg har først gått gjennom hele lista..
Tabris Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Er nok sommerferien, ja. Selv var jeg veldig aktiv forrige uke, da hadde jeg ferie. Nå jobber jeg hver dag i sommerjobb, så har ikke mulighet for å skrive så mye som da.
Tabris Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Er hvertfall alltid et nytt innlegg på toppen når jeg har først gått gjennom hele lista.. Bra det ikke bare er meg som gjør slik.
Caracal Skrevet 5. juli 2007 #7 Skrevet 5. juli 2007 Jeg syntes også det er mer stille her nå. Egentlig syntes jeg det har hvert mindre aktivitet her etter at sidene ble forandret. Sikkert bare innbilning men likevel.. Caracal.
Amalie_85 Skrevet 5. juli 2007 #8 Skrevet 5. juli 2007 "kor e alle helta henn, stå opp igjen..." *synge* Jeg er her hvertfall
Gjest Alou Skrevet 5. juli 2007 #9 Skrevet 5. juli 2007 Kanskje ikke KG som er mest fristene med sommervær. Her jeg bor har det ikke vært så veldig sommervær vel og merke....
Gjest Veronica Mars Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Kanskje ikke KG som er mest fristene med sommervær. Her jeg bor har det ikke vært så veldig sommervær vel og merke.... For meg frister KG mye nettopp pga sommervær. Her er det kjempevarmt og jeg orker ikke å være ute. I tillegg er det masse gresspollenblomstring, så jeg klør og er slapp. Dustevær.
Gjest Skrevet 5. juli 2007 #11 Skrevet 5. juli 2007 Bra det ikke bare er meg som gjør slik. Men det må man jo bare gjøre hehe, man leser gjennom de forumene som er spennende og de man ikke bryr seg om (som graviditet og sunne greier, o.s.v.) bare trykker man på ikonet slik at de står som lest. Mye enklere hehe..
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2007 #12 Skrevet 5. juli 2007 åh, trudde du spurte etter samer =D Det trodde jeg også at det stod- Folket er på ferie eller dem er på det nye BILFORUMET vi har fått
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Jeg er her! Men det er ganske stille her for tiden ja,sånn som det alltid er om sommeren
Mirabella76 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2007 Det er iallfall ein del personar som har svart på denne tråden, så då er det ikkje heilt dødt her inne. Egentlig er det vel naturleg at det er litt laber aktivitet no om sommaren, så eg får heller prøva å gjera mitt for å laga litt meir liv på KG. Ha ein fin sommar folkens.
Mirabella76 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2007 åh, trudde du spurte etter samer =D Samar du liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå