Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når begynte dere med "aldringshemmende" produkter, og hva slags type/merke bruker dere?

• 10 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker, Lefery dag og natt krem.
Veldig fornøyd, kan anbefale den :)

Anonymkode: 8d708...780

Skrevet

Bruker solkrem, brukt det siden jeg var nyfødt. Sol er hovedsynderen når det kommer til rynker, den siste lille prosenten er gener og livsstil, og en ørliten nanogrunn er dårlig hudpleie. Hydrering er er det viktigste og det kan man få av det meste. Se etter hyaluronsyre og påfør det rett etter dusjen/rensen når huden fortsatt er våt.

Anonymkode: 95334...d2d

Skrevet
På 5.7.2007 den 19.22, Gjest Gjest skrev:

Når begynte dere med "aldringshemmende" produkter, og hva slags type/merke bruker dere?

Jeg begynte i 20 års alderen jeg, men jeg har aldri hatt så fin hud som nå - når jeg har sluttet å bruke de! Bruker bare litt øyekrem pga jeg er plaget med mørke ringer under øynene. Må ha noe som frisker opp - i tillegg til litt concealer der da.

Bruker BB-krem i  stedet for foundation, men sjeldent ansiktskrem.

Det skal nevnes at jeg har fet blandingshud, og da er  jo ikke antirynkekrem så bra heller.
Jeg er så og si rynkefri :) 

Bruker Garnier pure 3 i 1 ansiktsrens/skrubb og maske i ett. Skrubber huden masse, og den er så fin og glatt!

Blir ikke tørr i huden av den heller. Av og til pleier jeg å smøre huden med Aloe Vera gel 98 %.

Anonymkode: fdf0b...0ed

Skrevet

Det finnes ingen slik krem, hverken i butikk eller på apotek. Er bare lureri.

Anonymkode: 8e6d4...48f

• Liker 2
Skrevet
På 15.8.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen slik krem, hverken i butikk eller på apotek. Er bare lureri.

Anonymkode: 8e6d4...48f

Helt enig.

Anonymkode: f0844...c2b

Skrevet

Airol/tretinoin er vel en av få ting som har dokumentert effekt! Og solkrem selvsagt. Ellers lite. Botox evt om du er for slikt  😉 

Anonymkode: 35fad...d96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...