Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det rett og slett slik at de er totalt utsolgt alle plasser? Bor i Stavanger området, noen tips mottås med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimelig utplukket i Bergen også. Har fått tak i en hvit en, men leter fortsatt etter svart og grå. Har vært innom et utall butikker... Kjipt

Gjest Gjest_tutti_*
Skrevet

jeg kjøpte på lindex kvadrat i går. i første etasje.

Jeg fant bare sånn "strømpebukse"-stoff, men de var ganske tjukke, så de holder nok en stund. De hadde masse forskjellige farger der :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke kjøp tights det er så stygt.

Gjest gloria
Skrevet

hva med å kjøpe en strømpebukse,og så klippe av den nederste delen? varer jo ikke like lenge,men er jo verdt forsøket.

Gjest Lipgloss
Skrevet
hva med å kjøpe en strømpebukse,og så klippe av den nederste delen? varer jo ikke like lenge,men er jo verdt forsøket.

Jeg ville ikke tatt risken, tenker da på sømmene osv?

Her i oslo ser jeg det overalt, det er fint med påfyll. Spesielt hos lindex, cubus og gina tricot.

Skrevet

Jeg synes det er over alt jeg; for eksempel BikBok, Cubus, hm som andre nevner...

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg mener også jeg har sett det på BikBok.

Gjest Borghild
Skrevet

Tights er grusomt stygt og 80-talls! Bruk penga deres på noe annet!

• 4 uker senere...
Skrevet

Har aldri hatt sansen for tights. Men været tilot ikke å bruke kjole eller skjørt uten. Så jeg kjøpte meg motvillig tights. Bedre med tights enn bukser. :sol:

Gjest gloria
Skrevet
Jeg ville ikke tatt risken, tenker da på sømmene osv?

Her i oslo ser jeg det overalt, det er fint med påfyll. Spesielt hos lindex, cubus og gina tricot.

Jeg har gjort det et par ganger. Regner jo ikke med at det holder i evigheter,men funker for en kveld. Bretter bare inn kanten nede.

Skrevet

Jeg har gjort det med en tynn strø,pebukse og det ble bra resultat :) Var fint pg.a i ikke var så tykke.

Skrevet

Jeg har egentlig vært motstander av tights, men til slutt måtte jeg ha! Fant ut at det faktisk var veldig fint under litt lang tunika.

Var nesten umulig å få tak i ja, og ville aldeles ikke ha med blonde! Kjøpte en på Lindex, men den ble fort slaskete på! Fikk derimot tak i en fin en på Cubus. Sort å grå var å finne, men bare hvit m/blonde ..

Skrevet

Det har jeg gjort med tykke strømpebukser, når tights ikke var å få tak i for et par år siden. Funket greit det, ble gjerne litt shabby kant på dem da (men så er jeg litt shabby).

Nå er de jo overalt! Både Cubus, Lindex og HM har jo en million forskjellige i strømpeavdelingene, samt at de henger rundt omkring på Only/Vero Moda og BikBok og sånt og.

Men tights er ut folkens, nå er det skipants som gjelder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...