Gå til innhold

Blir hun lurt trill rundt?

Anbefalte innlegg

Gjest bonita
Skrevet

Jeg har en venninde som driver et lite firma som hun eier.I et par mndr.nå er det noen mennesker som ringer henne opp og ned for å få henne til å investere penger i et utenlandsk foretak.De snakker engelsk,(hun er ikke en mester i foretn.engelsk)prater og prater,og har nå overtalt henne til å kjøpe andeler for kr 15000,-.De kaller seg for international child care marketing corp.Vi har vært inne på nettsiden deres,og der ser jo alt kjempeflott ut.Det gjelder barnehager og daghjem i USA,etter som jeg forstår det.Allikevel har jeg en dårlig magefølelse ang.dette her.Er redd hun taper de pengene.Adressen til banken er i Amsterdam.Er hun naiv,som biter på dette?Har noen andre hørt om slike foretak?

Videoannonse
Annonse
Gjest Misha
Skrevet

Jeg har ikke hørt om dette, men her ville jeg vært veldig, veldig skeptisk..

Skrevet

Dette hørest veldig tvilsomt ut og jeg VET at mange andre med enkeltmannsforetak har blitt lurt på lignende måter.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Denne foreningen har jeg hørt om og det er bare svindel alt sammen- få henne til å trekke tilbake pengene umiddelbart og bryt all kontakt med firmaet. Ringer de henne opp igjen så kan hun med loven i hånd true med anmeldelse.

Disse menneskene oppsøker gjerne de som er dårlig i engelsk og lurer dem trill rundt ved å spille på deres samvittighet.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun burde kontakte politiet allerede etter første oppringning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...