Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en bh som man kan ta av stroppene på, og da fulgte det med en slags ekstra bh stropp, sånn som går rundt brystkassa liksom. Hvorfor det? Har den noen funksjon hvis man vil gå med bh`en uten stropper? Og hvordan bruker man den i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte en bh som man kan ta av stroppene på, og da fulgte det med en slags ekstra bh stropp, sånn som går rundt brystkassa liksom. Hvorfor det? Har den noen funksjon hvis man vil gå med bh`en uten stropper? Og hvordan bruker man den i såfall?

Ikke sikkert jeg, men kanskje til sånn topp der du viser en bare skuldre liksom? Da slipper du å se BH strøppen.

Skrevet

Den er hvis du har kjoler eller topper med dype utringning bak, så kan man feste den rundt livet for å "dra ned" bh'en litt bak. kan ikke si jeg har brukt den før, men.. Det er i alle fall det den er til:)

Skrevet
Den er hvis du har kjoler eller topper med dype utringning bak, så kan man feste den rundt livet for å "dra ned" bh'en litt bak. kan ikke si jeg har brukt den før, men.. Det er i alle fall det den er til:)

Men det er jo ingenting å feste bh`en i, slik at den holdes nede....?

Skrevet

Er det ikke hemper på den som det går an å hekte på bh'en? Så rart.. På min var det det, også hempa jeg de på bak ryggen, bare nederst på bhen om du skjønner.. men da var det kanskje ikke det da? Var det ikke en tegning med, som viste hvordan man skal bruke den?

Skrevet

Ingen tegning, nei. Det er kun sånn bh- lås på den. Altså sånn at man kan hekte den sammen til en ring... ingen andre hemper eller noe. Tenkte om kanskje det er for å klemme inn bh`en i oppe (over puppene) hvis man ikke skulle ha skulderstroppene på.... Men vet ikke hvor bra det funker. Får prøve. Men har aldri fått sånn med andre stroppeløse bh`er jeg har kjøpt. :klø:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Veronica Mars
Skrevet

Er det ikke bare for å bytte den ut med stroppene slik at du får en halterneck-BH da?

Skrevet

Definitivt sånn til å ha rundt livet! Har brukt mange ganger, synes det er kjmpesmart! :)

Skrevet

Ja, det er sånn til å ha rundt livet! Takk :) . Hmm... lurer på om jeg noen gang blir å få bruk for den.

Skrevet

Kjempesmart "greie". Selv brukte jeg en sånn da jeg giftet meg, den holdt nede hele dagen den, uten å vise den lave utringningen bak eller å flytte seg.

Skrevet

Den er til og bruke hvis bh'en er for trang rundt..du får noen ekstra cm..

Skrevet
Den er til og bruke hvis bh'en er for trang rundt..du får noen ekstra cm..

Det blir en ekstra halvmeter i såfall :ler: . Nei, det er sånn for å ha rundt livet som drar ned bh-stroppen bak.

Skrevet
Det blir en ekstra halvmeter i såfall :ler: . Nei, det er sånn for å ha rundt livet som drar ned bh-stroppen bak.

Hehe, stemmer det, jeg leste feil :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...