Ruby Skrevet 15. mars 2003 #1 Skrevet 15. mars 2003 Min favoritt er KURT, med Rebecca på en god annenplass, hva med dere?
starie Skrevet 15. mars 2003 #2 Skrevet 15. mars 2003 Jeg vet ikke helt jeg.. Synes mange av dem som ikke kom med videre også var flinke jeg. Skal tenke litt over det
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2003 #3 Skrevet 15. mars 2003 Følger ikke med på slikt, jeg. Men har nå sett litt på det ... Kurt er jo ganske flink også, da ... Men jeg vet ikke helt ...
*Stylish* Skrevet 15. mars 2003 #4 Skrevet 15. mars 2003 Orji er min favoritt :D liker vel egentlig ikke noen av de andre noe særlig...
Ignite Skrevet 15. mars 2003 #6 Skrevet 15. mars 2003 Rebecca og Espen, - vet ikke hvem jeg vil ha som nr 1 og nr 2. Synes ikke Espen er klysete o.l i det hele tatt (ref. den andre IDOL-tråden). Hvordan kan noen mene det? Han synger flott, men Rebecca har nok mer karakter i stemmen. I den andre enden av skalaen ligger David og Orji, og sikkert flere som jeg ikke kommer på nå. Synes ikke Jeanette var særlig spesiell. Det var meget klokt av henne å gjøre noe med sveisen.
Gjest Lea Skrevet 15. mars 2003 #7 Skrevet 15. mars 2003 Når man ser på helheten, så synes jeg nok at Espen er den beste. Utrolig fine øyne på den gutten og i tillegg kan han danse, synge osv. Det er kanskje de somj har bedre stemme enn ham.. (f.eks. Kurt), men Espen er nok mer "popstjerne" likevel. Kan ikke noe for det, men det kan jo hende at fjortisen i meg dømmer litt pga utseende/image her... Er svak for gutter med store, klare øyne og sjarm...
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. mars 2003 #8 Skrevet 15. mars 2003 KUUUUUUUUUUUUUUUUUURT!!! Definitivt Kurt!!!
Mathias Skrevet 15. mars 2003 #9 Skrevet 15. mars 2003 Kurt er den dyktigste musikeren, Espen den peneste (så der har noen .... gutter ..... en ny å sikle etter kanskje... hehe...) Espen er vel kanskje forøvrig litt for moden og litt for musikaltype til å bli Idol? Kurt vinner nok ikke, fordi han har for stort mellomrom mellom tenna... Men det er sikkert like bra, for han må bli noe annet enn POPIDOL.... Orji er helt ok, men er vel godt idolemne, selv uten den STORE stemmen..... Rebekka kan stå og kvine for seg selv i krok synes jeg... tror en gutt vil vinne fordi det ser ute til at flest jenter stemmer...? synes jeg... :D
CeNedra Skrevet 15. mars 2003 #10 Skrevet 15. mars 2003 Hmm. Espen er altfor perfekt. Sånn perfekt kjedelig... Nesten som Ken... Jeg synes dessuten Kurt ser rar ut. Kan ikke for det, men tenker at markedet til Idol er fjortiser og da er det utseende som selger. Så de eneste verdige vinnere er en av de to nusselige søte bergens jentene som synger egne sanger. Litt sånn Avril Lavigne tak på dem! Heia Heia ps.Viktig å få med at egentlig så misliker jeg bergensere sånn på liksom liksom,,,,
Chiquita Skrevet 15. mars 2003 #11 Skrevet 15. mars 2003 Mine favoritter er Orji og Espen. Egentlig synes jeg at Orji synger litt "jentete", men han har "sjarmert" meg fra første dag, så jeg må bare holde en liten knapp på ham. Espen er jo den som er mest "superstjerne" da, og jeg blir ikke forundret dersom han vinner heller.... Mange pikehjerter som smelter da, ja.... Rebekka har også en spesiell Karakter, og jeg tror det er mange som liker henne.... Blir vanskelig dette.... (Nesten hel-gardering) Men de er alle flinke da - ingen tvil om det!! Og det var mange flinke som ahr gått ut også (Ikke alltid min favoritt som har gått videre, nei, men sånn er realiteten) *klem klem*
Gjest Starya Skrevet 15. mars 2003 #12 Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes ikke Espen har noe i Idol å gjøre. Hvorfor? Vel, han er jo allerede ganske godt på vei med en karriere innen showbiz, er han ikke? Altså: han må kanskje forlate en høyt profiler musikal til fordel for idol? Dessuten tror jeg han vil kunne slå gjennom på egenhånd, uten hjelpen fra et tv-program. For dyktig, dèt er han. Og søt. Når det gjelde de øvrige, så liker jeg Kurt (som plutselig ble så pen da han sang den U2-låta..) og Jeanette.
Gjest Lea Skrevet 15. mars 2003 #13 Skrevet 15. mars 2003 Er LITT enig med deg Starya, men ikke helt. Espen er ingen kjendis ennå. Han har vært med i denne musicalen, sammen med mange andre. Ingen visste vel helt hvem han var før han var med i IDOL (ikke mange i alle fall). Har ikke sett musicalen, men synger han noe særlig der? Alene altså, ikke som en av mange? Det er jo mulig at han vil slå gjennom som sanger/musiker i stedet for som "stripper" da. Og det er jo sikkert ikke lett å finne noen som vil sponse en plate f.eks. Dette er kanskje hans sjans til å bli "stjerne", få ut en plate eller sikre ham jobb i mange år utover. Om han ikke hadde stilt opp i IDOL kunne han jo plutselig havnet i en vanlig jobb, mot sin vilje, fordi han ble glemt etter musicalen. Men jeg skjønner hva du mener Starya.. og er som sagt LITT enig.
*Lillian* Skrevet 15. mars 2003 #14 Skrevet 15. mars 2003 Jeg holder en knapp på Orji jeg, synes han passer meget bra til å bli ny popstjerne! Stemmen hans minner meg litt om sånn "3T" greier, altså en fin og bra stemme. Han har stilen til en stjerne! (klær og sånt) Og ikke minst look'en...... :oops: Synes han er utroooolig fin å se på.... Kanskje jeg er litt inhabil fordi han har sjarmert meg i senk fra første gangen han opptrådte... Har nesten fått tilbake sånn fjortis-fnise-faktor når jeg ser på/hører på ham, jeg.... Lillian
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mars 2003 #15 Skrevet 15. mars 2003 Jeg synes ikke Espen har noe i Idol å gjøre. Hvorfor? Vel, han er jo allerede ganske godt på vei med en karriere innen showbiz, er han ikke? Altså: han må kanskje forlate en høyt profiler musikal til fordel for idol? Dessuten tror jeg han vil kunne slå gjennom på egenhånd, uten hjelpen fra et tv-program. For dyktig, dèt er han. Og søt. Når det gjelde de øvrige, så liker jeg Kurt (som plutselig ble så pen da han sang den U2-låta..) og Jeanette. Enig med deg ang Espen. Han har faktisk vært kjent før, men under et annet navn.. var det Stray han kalte seg tro? Jeg likte Tone Anette og Jeanette sine stemmer jeg. Rebecca gneller for mye.
Gjest Mzfire Skrevet 16. mars 2003 #16 Skrevet 16. mars 2003 Jeg har aldri sett han Espen jeg da, så jeg kan ikke uttale meg om han. Jeg har der i mot sett Kurt og jeg syns han er både sjarmerende og søt jeg med den gode stemmen. Men jeg er enig i en annen her at siden han har det søte mellom rommet mellom tenna, kommer han nok ikke til å vinne. Siden de går så ut etter utseende og han er vel ikke en av de kjekkeste der.
*M* Skrevet 16. mars 2003 #17 Skrevet 16. mars 2003 Jeg kan ikke fordra Rebecca.. Synes ikke hun fortjener å vinne. Selv om han lille gutten fra Tromsø sang falsk, så er han vanvittig søt.. Hadde jeg vært litt yngre Men jeg synes ikke han fortjener å vinne.. Orji, Guro og Kurt er mine favoritter!
Nala Skrevet 16. mars 2003 #18 Skrevet 16. mars 2003 Selv om han lille gutten fra Tromsø sang falsk' date=' så er han vanvittig søt.. Hadde jeg vært litt yngre [/quote'] Var vel ingen fra Tromsø med i finalerunden? Eller tar jeg feil? Du tenker kanskje på han lyse, David? Han var fra Andenes, tror jeg. Han som sang "Arms wide open" eller noe sånt? Han sang ikke helt bra. Lå litt høyt hele veien. Men du har rett, utrolig søt Hadde jeg vært 15 skulle jeg lagt meg etter han Min favoritt må være Kurt. Han er den definitivt dyktigste av dem alle. Orji og Jeanette synes jeg ikke har stemmer at all. Vet at feks juryen likte Jeanette veldig godt, men jeg synes stemmen hennes var altfor pingle til å framføre den sangen hun gjorde. Men bare David treffer litt bedre i de siste rundene skal dere ikke så bort fra at han vinner. Ser ut til at ungjentene (og de litt eldre :blunke: ) liker han.
*M* Skrevet 16. mars 2003 #19 Skrevet 16. mars 2003 hehe, Nala.. Du har kanskje rett. Jeg er ikke den som ringen inn og stemmer, men jeg er svak for veldig lett underholdning!
Ruby Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2003 He he, hadde det vært opp til oss hadde nok KURT vunnet hele IDOL, men tviler på at det er realiteten dessverre..... Men, vi får heie på ham. hvis ikke noen viser seg å være bedre da, det er jo en del program igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå