tuji Skrevet 5. juli 2007 #1 Skrevet 5. juli 2007 Svigers har kjøpt bilsete til bilen sin så de kan hente jenta vår i barnehagen. Det er en pute med rygg som festes med bilens trepunktsele. Hvor gammel/tung skal man være før dette er godkjent sikring? Jenta vår er 3 år og 14 kg.
momo Skrevet 5. juli 2007 #2 Skrevet 5. juli 2007 Hvis ikke jeg tar feil så er den fra 15 kg. Jenta vår satt i en sånn fra hun var 3,5 år, men hun var både lang og tung.
Gravenstein Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Sjekk stolens bruksanvisning, der står det hvilken vektklasse den er for.
tuji Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har ikke bruksanvisningen, og det blir kanskje litt rart å be om å få se den før jeg lar jenta sitte på? Vet ikke en gang hvilket merke setet er, er bittelitt bekymret for at det er noe humbug...
Grooo Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har ikke bruksanvisningen, og det blir kanskje litt rart å be om å få se den før jeg lar jenta sitte på? Vet ikke en gang hvilket merke setet er, er bittelitt bekymret for at det er noe humbug... Jeg synes absolutt ikke det er rart å be om å få se bruksanvisningen, eller å be dem sjekke hva som står i den. Synes tvert i mot det er en selvfølge jeg. Er du usikker så må du jo finne ut hva som gjelder for dette setet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå