Gå til innhold

Noen som skal se Harry Potter og Fønixordenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:hoppe: To dager igjen! :hoppe:
Videoannonse
Annonse
Gjest Å Harry, Harry
Skrevet

Jeg skal absolutt se den, men ikke vet ikke når ennå. Det er ikke et must for meg at jeg får med meg premieren. Og så gleder jeg meg sinnsykt til siste boken kommer.

:hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg mer til den siste boken kommer.

Skal selvfølgelig se filmen etter hvert også, men ser virkelig ikke poenget med å se den på premiæredatoen.. ;)

Skrevet

Det er kanskje ikke akkurat det at det er premiære som er viktigst! Tror nok bare det er slik at dersom du har gledet deg lenge til en film, så ønsker du å se den så fort du har mulighet til det!!

Slik er det vertfall for meg =)

Gjest Tabby
Skrevet

Jepp skal se den i natt. :hoppe: Tror det var 00.01 den skulle begynne, det sa i hvert fall hun som bestilte for meg.

Skrevet

Da har jeg nettopp sett den... skal ikke røpe noe siden det ikke er en spoiler-tråd, men whow...! Jeg er fristet til å si: Endelig klarte de det. Nesten.

Skrevet

Da er billetter bestilt til mandag :) Tenkte det ville være en fin oppvarming til den etterlengtede bok nummer 7. Det blir sikkert stas. Har ikke så store forventninger, så jeg kan umulig bli særlig skuffet hvis den ikke er noe bra.

Skrevet

Skal se den i morgen, og jeg gleder meg masse! :)

Har hørt det er flere som er skuffet over den, men jeg er spent på hvordan den nye regissøren har fått det til, da jeg i grunnen var skuffet over de første filmene. Kanskje jeg kommer til å like denne best? :)

Skrevet

Tråden er delt. Innleggene som går på diskusjon av innholdet i filmen finner dere her

La denne tråden være fri for spoilere for de som ikke har fått sett filmen ennå.

Trampe

-mod-

Skrevet

Jeg skal absolutt se den ja.

Venter mer spent på siste boka, men gleder meg til filmen også.

Må nok bare vente til min mann er blitt kvitt denne bronkitten han har rota på seg, ellers blir han sittende og hoste gjennom hele filmen, og det er jo ikke så populært (ikke er han egentlig i form til å gå ut heller enda)

Skrevet

Jeg skal se den på torsdag. Gleder meg :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...