Gå til innhold

Noen som skal se Harry Potter og Fønixordenen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal garantert se den!!!!!

Har ikke mulighet til å se den på premieren, men blir i løpet av helgen!!! Gleder meg kjempe masse!!! Har ventet leenge på denne filmen!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Selvfølgelig! Jeg skal på 20:40-forestillingen premieredagen, 00:05 passer dårlig med familieliv, gitt...

Gleder meg som en unge! :juhu: (Og driver nå og leser om igjen bok 5 for å foreberede meg på filmen og bok 6 for å forberede meg til siste boka... :ler:)

Men jeg tror denne tråden hører hjemme et annet sted enn på Barn og familie... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premierebilletter ligger i skuffen - syv-forestillingen. :juhu:

Bok fem har jeg også nettopp lest så jeg er klar! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke barn, men skal definitivt se den!! Nettopp lest gjennom alle bøkene igjen, så jeg er godt forberedt :) Også bestilt meg siste boka slik at jeg får den i posten 21. juli, og jeg gleder meg masse! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal jeg se den! Når den bare kommer hit på kino... Og så skal jeg slvsagt ha den på DVD når den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er den oversatt til norsk eller er den på engelsk?

får den iallefall med tekst. Vil ikke tro den kommer dubbet. Den er ikke anbefalt til unger unger 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en unge!! Vi har fått billetter til førpremieren på tirsdag!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Advena

Jeg skal selvsagt se den, men må få sett Harry Potter og Ildbegeret først. ;) Er mer keen på bøkene, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager igjen ;):popcorn:

Har dere lest bøkene også?? Ikke lenge til siste bok heller kommer ut!! blir spennende å se hvordan det ender....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp Order of the Phoenix igjen for å være klar til filmen. Har også begynt å lese hele serien på ny for å gjøre meg klar til siste bok -skal begynne på Prisoner of Azkaban i dag. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest alle bøkene på norsk, men har bestilt den siste på engelsk. Kan bli interessant med alle navna o.l, men ordner seg! Klarte hvertfall ikke vente til den kommer på norsk!! :ler:

Får ikke sett filmen før søndag jeg, men det får så være. Gleder meg mer og mer for hver gang jeg ser reklamen for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...