Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden tok jeg siste p-pille etter å ha brukt de i snart 10 år! Nå skal jeg la kroppen min prøve å finne en normal syklus, og meg og samboer har avtalt å bruke annen prevensjon så lenge. Spent på hvor lang tid det kan ta før jeg får tilbake mens da? Hadde en pause på pillene for noen år siden på 4 mnd, og i den perioden fikk jeg ikke mens i det hele tatt. Det er normalt, eller...?

Vi er også enige om at vi ikke skal være så "nøye på det" med prevensjon og se litt hva som skjer, og om et par mnd vil vi begynne som prøvere på "ordentlig" :smilbla:

Vi har vært sammen i 3 år, og skal gifte oss i 2009, så vi kan jo i alle fall prøve å skvise inn en baby i mellomtiden :ler: Utrolig deilig å ha den praten sammen og det å beslutte at vi faktisk vil lage et nytt menneske sammen :overrasket:

Så kommer nok til å følge med her inne, plukke opp noen tips. Og kanskje begynne å ta folat, da kroppen min nok ikke har skade av de vitaminene uansett.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Næææmen så koooselig å se deg her da :)

Nå må du jo nesten lage deg en egen prøverdagbok også, eller??

Kan være greit å få litt avveksling fra bryllupsdagbøkene våre ;)

Spennende, håper dere slipper vente såå lenge.

:klem:

Endret av Susiepia
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg hadde også gått på pillen i 10 år sammenhengende da jeg sluttet, og fikk ikke mens før over 90 dager senere.

Ønsker deg lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...