Batseba Skrevet 5. juli 2007 #1 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg mener å ha lest/hørt om en butikk som selger alt mulig (unødvendig) "stæsj" med strømuttak til sigaretttenner i bilen. Noen som kan hjelpe meg å spore opp noe slikt?? Ikke sikkert det finnes, en gang. Kanskje jeg har drømt alt sammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 5. juli 2007 #2 Del Skrevet 5. juli 2007 Clas olshon og biltema er vel sånne butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Sjekker hjemmesidene der, jeg. Takk. Update: Ser etter en vannkoker.. Sjekket de to + BilXtra, men ingen har det. Endret 5. juli 2007 av Batseba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2007 Andre forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 5. juli 2007 #5 Del Skrevet 5. juli 2007 Fant noe her http://www.fanteri.com/product.asp?ProdID=...amp;CtgID=15898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2007 den var jo midt i blinken!! Takk! (Bare synd at den ikke er tilgjengelig nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. juli 2007 #7 Del Skrevet 5. juli 2007 Her har de mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 5. juli 2007 #8 Del Skrevet 5. juli 2007 den var jo midt i blinken!! Takk! (Bare synd at den ikke er tilgjengelig nå..) Det så jeg ikke før nå, så bare at det var en vannkoker jeg. Tenkte ikke på om de hadde igjen noen eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batseba Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. juli 2007 Kanskje jeg kan klare å få til noe til neste bilferie, i alle fall. Synes det er moro med sånne helt unødvendige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 6. juli 2007 #10 Del Skrevet 6. juli 2007 Nå vet du, nå fant jeg noe her. Jeg googlet litt igjen, er utrolig hva man finner da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 8. juli 2007 #11 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en usb-lader og en radiosender i min bil. Da kan jeg lade mobiltelefonen eller mp3-spilleren, eller spille musikk fra mp3-spilleren gjennom radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå