Gå til innhold

Aldri kåt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest eminel

YKK: Det høres veldig ut som det er p-pillene som gjør at du har mista lysten! Det er en ganske vanlig bivirkning på enkelte p-pillemerker... :-? Jeg vil ikke anbefale deg å prøve Yasmin, for de fikk jeg nedsatt sexlyst av.... Diane kanskje??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve denne p-ringen. Jeg vet ærlig talt ikke hva det er for noe jeg da.....er det noe man setter inn????

Er vist ikke helt informert, og kanskje noe inngrodd i gamle vaner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal prøve denne p-ringen. Jeg vet ærlig talt ikke hva det er for noe jeg da.....er det noe man setter inn????

Er vist ikke helt informert, og kanskje noe inngrodd i gamle vaner!!!!

Jeg har ikke sett en, men har fått fortalt litt. Det er en hormon ring som du setter inn i skjeden. Skal ikke merkes når den er satt riktig inn. Det er jo hormoner i p-ringen som i p-pillene, men mye mindre siden den er plassert der hormonene skal virke. Du tar den ut i 7 dager(akkurat som når du har opphold med pillene) og setter inn en ny etter 7dager. Tror man har mensen de dagene du ikke har ring inni. Er ikke helt sikker. Men ellers er det skrevet en del om p-ringen her på forumet, så bare søk etter det. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men ellers er det skrevet en del om p-ringen her på forumet, så bare søk etter det.

Nå har jeg søkt på:

p-ringen

p ringen

ringen

"p ringen"

uten noe resultat....søker jeg feil eller? Skulle gjerne hatt litt mer info om denne ringen jeg da. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nedsatt libido er vel en bivirkning på alle slags p- piller vil jeg tro.. Jeg går på Triordinol, og opplever det samme som deg. Men jeg har hørt fra frlere hold at Trionetta skal være verst på alle bivirkninger egentlig. Prøv å bytte merke, men ikke til Triordinol :) Selv har jeg tenkt å slutt med p- piller fordi jeg hadde mye mer lyst før. Du kan jo prøve å tenke på andre alternativer du også? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Dre må huske på at når man går på p-piller så tror kroppen det at den er gravid og da er d jo ikke så snålt at man ikke gidder sex. man er jo allerede smelt på tjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...